TripAdvisor

Anmeldt 19. april 2019
894hannes
Skien, Norge

Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Noe all av Skien fritidspark er noe alle kommuner burde hatt. Her har man veldig mye å velge i av forskjellige aktiviteter på et sted. Her kan man blant annet spille curling, ishockey, beach volley/ -fotball, håndball bandy, klatre, ri, sykle, bade og mye mer. Her er det aktiviteter til store å små. Selv om bygningsmassen noen steder med fordel kunne vært pusset opp, er dette et supert sted! Prisene er også overkommelige. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, absde
hkrosa, Salgssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Heisann,

Tusen takk for flott tilbakemelding fra deg etter besøk i Skien fritidspark.
Så gøy å høre at dere setter pris på alle aktivitetene i parken☺

Velkommen tilbake til mere gøy.

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted å tilbringe for avslapping og velvære . Kan anbefales Hyggelig betjening. Her er der 18 års grense. Tilbyr servering.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, 894hannes

Heisann,

Tusen takk for topp anmeldelse fra deg etter besøk i Skien fritidspark.

Hyggelig å høre at du koste deg på velvære. Vi har fokus på at velvære skal være et sted for ro og avslapning.

Velkommen tilbake til parken.

Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Jeg elsker alle aktivitetene det er alt i gøy. Det er for store og små. Det er mange aktiviteter. Ute og inne.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Thea Liyun S
hkrosa, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Heisann,

Tusen takk for kjempefin anmeldelse etter ditt besøk i Skien fritidspark,
Så gøy at du elsker alle aktivitetene både ute og inne☺

Velkommen tilbake til mere gøy i parken.

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Supert badeland for store og små. Cafe der du betaler med armbåndet du får tildelt så slipper gå inne med kontanter. Gratis skap å låse inn ting. Rent og fresht!stupetårn, sklie,bølgebasseng og mye mer! Gøy☺️ skøytebane ute, lekepark , klatrevegg.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, HannaCatharine
hkrosa, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2019

Hei Hanna,

Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss en så flott anmeldelse. Kjempegøy å høre at dere likte Badelandet som vi ser på som "øyestenen" i parken. Armbåndsløsningen til skap og til bruk i cafe er en lettvint og grei ordning. Vi setter pris på at dere legger merke til den jobben som gjøres på renhold - fresht er et herlig, positivt ord. Dere fikk brukt mange av parkens aktiviteter og det er jo helt topp.

Velkommen tilbake til mere moro☺

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Vi var der 2 juledag.. Det ble opplyst da vi skulle betale for å gå inn - at det var 300 personer. Då vi kom inn virket det ikke at det var så mange. Betjeningen var høflige og serviceinnstilte. Kommer igjen.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 894hannes

Heisann,

Tusen takk for topp tilbakemelding etter besøk i Skien fritidspark. Parken vår er stor så 300 virker ikke veldig fullt hverken i badeland eller på skøytebanen. Så gøy å høre at dere opplevde betjeningen som høflig og serviceinnstilte. Velkommen igjen til å prøve flere av parkens aktiviteter☺