Flott badeopplevelse

Flott badeanlegg hvor en kan tilbringe hele dagen. Kjekt for både stor og små. Fint i garderober... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Okvivi
En fin opplevelse

En fin opplevelse,- jeg besøkte Fritidsparken for 10 år siden. Det var en fin stemning i... les mer

Anmeldt 23. juni 2021
peterandrasc2017
Kristiansand, Norge

Anmeldt 7. januar 2020

Skien fritidspark er trolig det beste tilbudet av denne karakteren i Norge. Glimrende ulike aktiviteter, svært dedikerte og motiverte ansatte, fornuftige priser og en allsidighet du neppe trodde var mulig i en mellomstor by i Norge. Anbefales sommer og vi ter. Jeg har brukt det ukentlig, opp til tre-fire ganger i uken i ti år.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, OveMellingen
hkrosa, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2020

Hei Ove,

Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss en så flott anmeldelse. "Trolig det beste tilbudet av denne karakter i Norge" er det all grunn til å være stolt av. Når du i tillegg legger merke til at de ansatte er dedikerte og motiverte er det absolutt noe de ansatte blir glade for å høre. Det at du har brukt parken ukentlig i ti år er jo helt fantastisk.

Vi sees snart igjen☺

Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Var i spa/velværeavdelingen. Flott stez og avslapping. Bør bruke god tid. Hyggelig atmosfære. Det er 18 års grense

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, 894hannes

Heisann,

Tusen takk for super anmeldelse fra deg etter besøk i Spa-og velværavdelingen. Hyggelig å høre at du satte pris på god atmosfære. Du gir godt råd om å beregne god tid.

Velkommen tilbake☺

Vennlig hilsen

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Var der for avslapping i bastuer og boblebad. Flott atmosfære og hyggelig betjenning. Jeg var det i 2 timer. Bør ha god tid.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 894hannes
hkrosa, Salgssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Heisann,

Tusen takk for super anmeldelse fra deg etter besøk i Spa-avdelingen. Hyggelig å høre at du satte pris på god atmosfære og hyggelig betjening. Du gir godt råd om å beregne god tid.

Velkommen tilbake☺

Vennlig hilsen

Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Noe all av Skien fritidspark er noe alle kommuner burde hatt. Her har man veldig mye å velge i av forskjellige aktiviteter på et sted. Her kan man blant annet spille curling, ishockey, beach volley/ -fotball, håndball bandy, klatre, ri, sykle, bade og mye mer. Her er det aktiviteter til store å små. Selv om bygningsmassen noen steder med fordel kunne vært pusset opp, er dette et supert sted! Prisene er også overkommelige. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, absde
hkrosa, Salgssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Heisann,

Tusen takk for flott tilbakemelding fra deg etter besøk i Skien fritidspark.
Så gøy å høre at dere setter pris på alle aktivitetene i parken☺

Velkommen tilbake til mere gøy.

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted å tilbringe for avslapping og velvære . Kan anbefales Hyggelig betjening. Her er der 18 års grense. Tilbyr servering.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, 894hannes

Heisann,

Tusen takk for topp anmeldelse fra deg etter besøk i Skien fritidspark.

Hyggelig å høre at du koste deg på velvære. Vi har fokus på at velvære skal være et sted for ro og avslapning.

Velkommen tilbake til parken.