En fin opplevelse

Anmeldt 27. juli 2020
Silje281
Knarvik, Norge

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

En fin opplevelse,- jeg besøkte Fritidsparken for 10 år siden. Det var en fin stemning i svømmehallen og god plass i bassenget.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, peterandrasc2017
Hk R, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.
Så hyggelig å høre at du syns det var fin stemning i badeland og god plass i bassengene.

Vi håper å se deg snart igjen☺

Sporty hilsen¨

Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig kan ikke engang feire bursdag med barnet mitt da skien fritidspark har regel på max 1 voksen...
Dårlig

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 511aleksanderb

Hei,

På grunn av stort smittetrykk i kommunen og krav om å holde 2 meter avstand måtte vi ha strenge restriksjoner i bursdagsrommet, som ikke er så stort. Denne tiden er nå heldigvis over og bursdager kan nå feires nesten som normalt igjen.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Skien Fritidspark for å prøve klatreparken. Det var gøy for store og små! Parken har 4 klatreløyper i ulik vanskelighetsgrad og flere sip-linere i ulik lengde. Vi fikk 5 minutter instruksjon på det tidpunktet vi hadde bestilt på hjemmesiden. Deretter kunne vi boltre oss fritt frem til stengetid. Dagskort koster 185kr for voksen. Der er 3 timer gratis parkering. Parken har også badeland og minigolf med egne billetter.

1  Takk, Erlend1973
Hk R, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Hei Erlend,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.
Så hyggelig å høre at dere syns det var gøy for store og små i klatreparken.
Billettbestilling på nett fungerte også fint siden dere fikk oppplæring til bestilt tid!
Det virker som at dere satte pris på å være i klatreparken helt frem til stengetid.

Vi håper å se dere snart igjen om det er i klatreparken, på minigolfbenen eller i badeland☺

Sporty hilsen¨

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nå I corona perioden er det ikke greit med kø fra resepsjonen og ut til parkeringen. Det finnes heller ikke kontroll inne i anlegget på hvor mange mennesker eller avstanden mellom dem. Da vi kom i dag måtte vi pent reise igjen. Ankomsthallen var stappfull, badeanlegget var så fullt at bassengkantene var befolket med vesentlig mindre enn en meters avstand rundt hele bassenget ved stupetårnene. Restriksjoner overholdes ikke og folkemengden er ute av kontroll. Gjør deg selv og andre en tjeneste å ikke Reis hit nå.

1  Takk, MrMaylove

Heisann,

Takk for din tilbakemelding.

De tre siste uken i juli hadde vi en enorm pågang i badeland. Køen ble dessverre lang siden vi satte begrensninger på hvor mange vi ville slippe inn av gangen. Dette for å sikre at de som er i Badeland klarer å overholde 1 meters regelen med god margin. Vi har nå satt opp avstandsmarkeringer i køsonen og vi har iverksatt ganske mange flere tiltak som står på plakater og ligger ute på vår hjemmeside.

Vi ønsker dere velkommen tilbake☺

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi reiste hit fra Bø i Telemark når det var for dårlig vær til å finne på noe ute. Dersom man kommer der på regnværsdager som oss så må mam påberegne ventetid dersom man ikke er der når de åpner.
Flotte garderober med familierom som man kan skifte på i lag. Dusj anlegget var fint, med en grei «bås» som man kan sitte de aller minste i mens man dusjer. Da slipper man at de løper vekk hele tiden.
Inne på anlegget er det ett stort varmt terapibasseng, boblebasseng, ett basseng som går fra 0cm og oppover over 1,5 meter. Perfekt for de små å leke i vannkanten der. I tillegg var det ett basseng som de små kunne gå i. En stor rusjebane og en litt mindre.
Det var også basseng ment for svømming og ett stupebasseng.
De har også kafé der inne som man kan få seg noe å spise. På denne måten kan man få en god dag der inne. Betalingen i kiosken skjer via armbåndet du fikk ved innbetaling. På den måten slipper du å ha verdisakene dine med inn i badeanlegget.
Vi betalte rundt 450kr for to voksne og to barn under 3år for å komme inn.Vel verdt pengene.

Takk, Silje281

Hei Silje,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en slik SUPER anmeldelse.
Vi ser at dere setter pris på fasilitetene i badeland med alt fra garderobeløsning, dusjsone, bassng for barn med rutsjebane, flere basseng for voksne samt pengefri betaling i kafe.

"Kjempe flott badeanlegg" er en tittel vi vet å sette pris på.

Velkommen tilbake til mere gøy i parken☺