“Full pakke”

Jacob & Gabriel
Vurdert som nr. 2 av 53 Restauranter i Skien
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er stedet for deg som ønsker å begi deg ut på en kokkens utvalgte meny for en svært gunstig pris. I tillegg er det mulig å bestille fra vår spennende alacarte-meny.
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi ønsket oss en syv retter uten å spare på noe. Det er ingen tvil om at maten var førsteklasses, men det blir allikevel for dyrt. Når man nærmer seg to tusen pr. hode bør det være tilnærmet verdensklasse. Det er det nok ikke. Kjenner flere restauranter i Oslo og Bergen som leverer omtrent det samme til nesten halve prisen. Men, uansett var det bra! Fine lokaler og flinke kelnere

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 2rleiv

Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

J&G går for å være byens folkegourmet plass. Men skrei servert uten lever og rogn ble bare utseende. Anda som ble servert var grei nok. Det var de eneste hovedrettvalgene på menyen. Dessert ost, en bitte liten porsjon ost. Om osten kommer fra et kloster eller Ikke betyr ingenting, de smakte derimot bra.
Dette holder ikke.
Servitørene var hyggelige.
Prisen derimot var i toppnivå.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, snorrek2016
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Vi har vært litt skeptiske til det nye konseptet til Jacob & Gabriel på Arkaden. Det er en risikosport å legge en god restaurant inn mot et kjøpesenter.
Men dagens tre-retter med en øl/ en god barbera vin ble en smaksmessig innertier. Rettene var elegant presentert. Piggvar som førsterett på menyen var noe av det beste jeg har smakt av fisk på restaurant! Jeg forsøker innimellom å kopiere gode retter på hjemmebane. Med denne retten så tror jeg ikke det er mulig for en amatør. Perfekt tilberedt! J&G anbefales fortsatt

Dato for besøk: mars 2018
Takk, jo-og-co
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Det er alltid en stor glede å spise på Jacob&Gabriel. Menyen er ny hver uke og det er stadig nye og spennende kombinasjoner. Det nye lokalet er supert og det er artig å kunne se inn til kokkene. Anbefales

Dato for besøk: mars 2018
Takk, annikenNorway
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig mat som svarte til forventningene. Koselige lokaler, og lite som minner om at det ligger i et kjøpesenter. Hyggelig «forværelse» hvor man kan nyte en liten aperitiff før man kommer til bordet. Lave skuldre, hyggelig betjening og fin atmosfære. Svarte til våre forventninger.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, bbeitnes

Reisende som så på Jacob & Gabriel, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Jacob & Gabriel? Del dine erfaringer!