“God mat,vin og service!”
Anmeldelse av Jacob & Gabriel

Jacob & Gabriel
Vurdert som nr. 2 av 53 Restauranter i Skien
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er stedet for deg som ønsker å begi deg ut på en kokkens utvalgte meny for en svært gunstig pris. I tillegg er det mulig å bestille fra vår spennende alacarte-meny.
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Helheten av hva man får her er så utrolig bra! Det er nydelig mat og drikke servert av kunnskapsrike, dyktige servitører. Alt er tilberedt til perfeksjon og man får vann i munnen bare av å tenke på det. Vil du ha matopplevelse så er det hit du må!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ane H

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Midt i uken i sommer serverer de 3 retter for kr 295. Verdien på dette måltidet er mye høyere. De senker ikke standarden selv om de midt i uken senker prisen. Kjempehyggelig service og og flott interiør.

Dato for besøk: august 2018
Takk, q10
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Forrett Laks
Middag Lam
Dessert Rabarbra

Anbefales på det sterkeste å ta en middag på JG!
Jeg hadde en fortreffelig aften

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 208roys
Anmeldt 24. mai 2018

Kjøpte champagnelunchmenyen, med to retter og to glass champagne. En rimelig meny.
Kelner forklarte om kortreiste ingredienser, samt menyen generelt.
Både boblene og maten var utsøkt! Anbefales virkelig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Lasse L
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi ønsket oss en syv retter uten å spare på noe. Det er ingen tvil om at maten var førsteklasses, men det blir allikevel for dyrt. Når man nærmer seg to tusen pr. hode bør det være tilnærmet verdensklasse. Det er det nok ikke. Kjenner flere restauranter i Oslo og Bergen som leverer omtrent det samme til nesten halve prisen. Men, uansett var det bra! Fine lokaler og flinke kelnere

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 2rleiv

Reisende som så på Jacob & Gabriel, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Jacob & Gabriel? Del dine erfaringer!