“Fantastisk kjøttfri opplevelse”

Jacob & Gabriel
Vurdert som nr. 2 av 53 Restauranter i Skien
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er stedet for deg som ønsker å begi deg ut på en kokkens utvalgte meny for en svært gunstig pris. I tillegg er det mulig å bestille fra vår spennende alacarte-meny.
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

5 retters middag m utvidet familie, og som den eneste kjøttfrie. Uten problem ble menyen
tilpasset med ostevaffel❤️, fisk, fritert risotto m m. Nydelige og spenstige smaker, litt uventet og annerledes iblant - helt herlig. Med gode viner, oppmerksom og dyktig personale så ble dette en kveld å minnes:)

Takk, Beak1708

Anmeldt 5. oktober 2018

Feiring av diamantbryllup med 10 i gruppen passet utmerket hos Jacob og Gabriel! Vi valgte en treretters, og fikk servert lokal Drangedals hjort til hovedrett. Smakfull og vakker. Porsjonene her er ikke store, men det gjør jo smaksopplevelsen betydelig større til alle rettene. Vi ble akkurat passe mette. Grundig detaljert presentasjon av mat og drikke, og vennlig serviceinnstilt personale. Godt utvalg smakfull drikke både til de som ville ha alkohol, alkoholfritt, koffein, koffeinfri og utrolig te-servering.
Et ekstra pluss til stedet for kjønnsnøytralt toalett - det setter vi stor pris på.
Ekstra pluss også fordi vi fikk vårt eget adskilte lokale, det betydde mye siden en av jubilantene sliter med hørselen.
Litt lang ventetid på maten, men hyggelig atmosfære og prat oppveier det!
Trivelig med det nye lokalet!
Takk for oss!

Takk, Kaja S
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Helheten av hva man får her er så utrolig bra! Det er nydelig mat og drikke servert av kunnskapsrike, dyktige servitører. Alt er tilberedt til perfeksjon og man får vann i munnen bare av å tenke på det. Vil du ha matopplevelse så er det hit du må!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ane H
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Midt i uken i sommer serverer de 3 retter for kr 295. Verdien på dette måltidet er mye høyere. De senker ikke standarden selv om de midt i uken senker prisen. Kjempehyggelig service og og flott interiør.

Dato for besøk: august 2018
Takk, q10
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Forrett Laks
Middag Lam
Dessert Rabarbra

Anbefales på det sterkeste å ta en middag på JG!
Jeg hadde en fortreffelig aften

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 208roys

Reisende som så på Jacob & Gabriel, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Jacob & Gabriel? Del dine erfaringer!