“Utsøkt”

Jacob & Gabriel
Vurdert som nr. 3 av 56 Restauranter i Skien
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Vi er stedet for deg som ønsker å begi deg ut på en kokkens utvalgte meny for en svært gunstig pris. I tillegg er det mulig å bestille fra vår spennende alacarte-meny.
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Min kone og jeg hadde en svært hyggelig kveld her på vår bryllupsdag - et stykke ut i rekken....
Særdeles sympatisk service. Maten smakte fortreffelig. Meget velkomponerte smaks-sammensetninger både til forrett og hovedrett. Og så er dette en stilig restaurant med en veldig behagelig atmosfære.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Erikissimos

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat. Passe store posjoner. Slår det meste i Grenland. Gode vin valg ved kjøp av vin pakker.

Dato for besøk: august 2019
Takk, knutandreass2016
Anmeldt 2. juli 2019

Dette er restauranten vi går på når vi skal feire og kose oss skikkelig. Som vegetarianer er det ikke mange (om noen) restauranter i mils omkrets hvor man virkelig får en utrolig spennende smaksopplevelse. Denne gangen fikk vi 7 helt nydelige vegetariske retter, skrapte i oss alle dråper. Tidligere har jeg også fått vegansk 5-retters. Disse kokkene kan yrket sitt. Servicen er også veldig god. Har kun møtt flinke, oppmerksomme og trivelige kelnere.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Christine H
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Søster og jeg hadde en flott champagne-lunsj en lørdag formiddag. Perfekt mat og topp service. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Solgun
Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

Feiret min merkedag her med champagne, syv retters meny og vinpakke fulgt av kaffe og XO.

Nydelig mat, men ble alt for mye alkohol. Litt pricy.

Kommer nok tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, DonPedroSkien

Reisende som så på Jacob & Gabriel, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Jacob & Gabriel? Del dine erfaringer!