“Date, business eller familie? Dette må oppleves! ”
Anmeldelse av Jacob & Gabriel

Jacob & Gabriel
Vurdert som nr. 3 av 52 Restauranter i Skien
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er stedet for deg som ønsker å begi deg ut på en kokkens utvalgte meny for en svært gunstig pris. I tillegg er det mulig å bestille fra vår spennende alacarte-meny.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Du finner ingen bedre kulinarisk/gastromatisk opplevelse i Telemark.
I tillegg til råvarer av utsøkt kvalitet og fagfolk som legger både sjel og kreativitet i din matopplevelse får du en lun og stilren opplevelse i et dempet lokale med høy standard. Servitørene her bærer preg av å elske sin jobb og forklarer mer enn gjerne alt om måltidet du skal spise.
Er du på jakt etter en spesielt god matopplevelse er dette stedet å besøke.

Takk, MrMaylove

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bordbestilling via Internett gikk smertefritt. Vi ble godt tatt i mot og valgte treretters meny alle i følget. Her var en mengde gode smaker satt godt sammen. Altså en hyggelig smaksopplevelse. Hovedretten var kalv, det var helt OK, men det manglet det lille løftet for virkelig å gjøre dette til en minnerik opplevelse. Vinene vi ble anbefalt passet godt.

Takk, Dag Willy T
Anmeldt 25. juli 2020

Har besøkt denne restauranten før, da de hadde hadde en hyggelig beliggenhet ved bryggene i Skien. Opplevelsen nå var som en front mot front kollisjon i 80 km.....elendig beliggenhet og mat som om di skulle stoppe på et gatekjøkken på vei til Gvarv ! - Styr unna !!!!

Takk, Flaer1968
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Droppet inn uten reservasjon, men fikk et bord for to etter litt ventetid i baren.
Hyggelig personale, god atmosfære og trivelig miljø. Det tok litt tid mellom rettene, men de var vellsmakende og delikate. Men, det mangler liksom litt alikevel. Terningkast fire, en sterk en.

Takk, christianbD9581IP
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Ble tatt godt imot av engasjert betjening. Enkel men velsmakende meny - sjømat - og velsmakende oster etterpå. Kjekt å sitte ute i solen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, DagB45

Reisende som så på Jacob & Gabriel, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Jacob & Gabriel? Del dine erfaringer!