“Utmerket italiensk Mersmak!”

Jacob & Gabriel AS
Vurdert som nr. 3 av 53 Restauranter i Skien
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vårt fokus er lokale råvarer, spennende smaker, avslappede omgivelser og stolthet i alle ledd.
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Vi gikk for italiensk 4 retters under Mersmak, og angrer ikke! Beste italienske meny på lenge - uansett land! Fin kombo med fisk-pasta-kjøtt og dessert. Rene råvarer som var perfekt tilberedt! Kveite med nydelige krydder i dressingen. Sesongens sopp pasta perfekt kremet. Risotto med kalv som smeltet i munnen, og en pannacotta der man kjente hvit sjokolade og syrlig bringebær i skjønn forening . Og med byens beste vin utvalg til samt god service ble dette en hyggelig kveld. Vi kommer gjerne igjen

1  Takk, gretheo388

Anmeldt 10. mars 2021 via mobile enheter

Har vært her utallige ganger de siste årene, og de leverer en god matopplevelse hver gang. Synes de til og med har forbedret seg ytterligere de siste par årene. Mat og smak av høy kvalitet, og til en hyggelig pris med tanke på nivået denne restauranten holder.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, memomakrell
Thomas F, Leder  på Jacob & Gabriel AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Hei Natalia!

Først og fremst - tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse. Det setter vi utrolig pris på!

Synes det er veldig hyggelig at det er blitt lagt merke til, og verdsatt, vår ekstra satsning og innsats de siste årene. Vi er enda ikke ferdige - og lover ytterligere forbedringer også i tiden fremover.

Vi gleder oss allerede til neste besøk!

Mvh
Julie Soli
Jacob & Gabriel

Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Jeg hadde aldri tenkt å bruke penger hos Jacob & Gabriel etter en ganske kjedelig opplevelse som ga både meg og min partner en kjip smak i munnen for noen år siden, men denne dagen ble jeg invitert (og påspandert) middag, og ble med.

Vi gikk for femretters meny alle sammen, og to av oss bestilte også vinpakke. Alt smakte nydelig. Noen av rettene og smakene gjorde meg til og med svak i knærne. De på kjøkkenet vet hva de driver med.

Vi satt der i nesten fire timer og ble godt oppvartet av tre forskjellige servitører, alle med godt humør, sjarmerende personlighet og ikke minst humor. Det passet vår stemning godt.

Regningen kom tilslutt på 4500 kr, og vi var alle enige om det var verdt det.

Jeg drømte om det møre oksekjøttet og banansorbeten natten som fulgte.

Blir jeg påspandert igjen, sier jeg absolutt ja.

Mine egne penger sparer jeg til et annet sted.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, monsebakken
Anmeldt 30. januar 2021

Anbefales på det sterkeste! Super god mat og veldig enkelt å tilberede hjemme. Super smart :) Gode smaker og fine posjoner med mat. Vi blei akkurat passe mette.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Brennseter93
Anmeldt 30. desember 2020

Skiens uten tvil beste restaurant. Fantastiske smakssammensetninger. Klasserestaurant. Lokale råvarer. Hyggelige lokaler. Super service.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, E7921VSidah

Reisende som så på Jacob & Gabriel AS, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Jacob & Gabriel AS? Del dine erfaringer!