“Her er det alltid god mat.”
Anmeldelse av Dragon House

Dragon House
Vurdert som nr. 26 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette er et sted vi ofte spiser og vi har aldri blitt skuffet. Denne gangen hadde vi med oss et barnebarn og hun var også veldig fornøyd. Restauranten har vært i Skien i mange år i 3 forskjellige lokaler. Kvalitet og god service hele tiden.

Takk, Soppulf
Anmeldt 24. oktober 2020

Spiser her flere ganger i mnd. God mat til gode priser og hyggelig betjening med glimt i øyet. Koselige lokaler og fint toalett. Ingenting å trekke på her.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, andreashU1309KK
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Vi var 12 venner/familie som besøkte stedet, jeg oppfattet det som alle var fornøyd. Selv er jeg ingen kjenner av kinesisk mat, men særlig sausene er fantastisk. Jeg bestilte blandet kjøtt me sursøt sauS, og det smakte fortreffelig. Kirsebær og is med eggelikør til dessert smakte utmerket, og da servitøren kom med flasken og hekte på ekstra eggelikør, var det prikken over ien.
Litt språkproblemer gjorde at vi fikk Gal vinflaske, og litt tull med maten, men alt ble rettet opp.
Jeg er som sagt ikke vant med kinarestauranter, men prisene var meget hyggelige mot hva jeg er vant med i restauranter. 290 for en flaske Gato Negro, er faktisk billig.
Ser ikke bort fra at det blir flere besk her.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 822perv

Reisende som så på Dragon House, så også på

Har du vært i Dragon House? Del dine erfaringer!