“Nydelig mat, bra posjoner”
Anmeldelse av Bocado

Bocado
Få mat levert
Vurdert som nr. 7 av 50 Restauranter i Skien
Beskrivelse: Meksikansk fastfood. Tacos, nachos, burritos, suppe og salater. Veganske og glutenfrie alternativer.
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Digg tex mex, gode porsjoner. Som nevnt lang vente tid på grunn av mye folk åpningsdagen. Vi prøvde 3 typer taco, burrito og nachos, alt var nydelig! Kommer tilbake

Dato for besøk: september 2020
Takk, TeppanyakiViking

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

God mat! Lange ventetider nå i starten fordi det er veldig populært, men det går seg nok til. Jeg kommer tilbake hit!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 392eneag
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Prøvde både burrito bowl og kylling tinga taco, og begge var helt nydelige! Store og gode porsjoner var det også. Barna var superfornøyde med nuggets :) Kommer garantert til å dra hit igjen!

2  Takk, madse730
Anmeldt 27. august 2020

Var innom med tre voksne og to barn, hvorav en er vegetarianer. Null problem, da de også serverer gode veganske retter. Den kjøttholdige delen av menyen er variert og smakfull. Akuratt passe sterk og gode porsjoner. Er man lei av vanlig Tacofredag, er dette plassen å gå. Kommer igjen!

1  Takk, LeslieHH522
Anmeldt 27. august 2020

Veldig gode smaker!!
Fantastisk meny og veldig blide og hyggelige folk!

Vi spiste vegansk med masse deilige sauser og tilbehør.

1  Takk, 702siris

Reisende som så på Bocado, så også på

Har du vært i Bocado? Del dine erfaringer!