“Veldig fornøyd”
Anmeldelse av Bocado - STENGT

Bocado
Beskrivelse: Meksikansk fastfood. Tacos, nachos, burritos, suppe og salater. Veganske og glutenfrie alternativer.
Anmeldt 17. august 2021

Fin atmosfære, topp service og god mat. Godt glutenfritt alternativ som gjorde opplevelsen bra for hele gjengen! Anbefales!

Takk, Gbjo

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god meksikansk streetfood, high class i enkle lokaler, med super service. Dette overgår de fleste av Oslo sine mer eller mindre fancy og hippe taco/mex steder. Alle fire bestilte forskjellige retter, tacovarianter x 3, vegetar burrito, nachos og kylling-quesadilla. Vi måtte smake på hverandres retter og alt var helt suverent. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, 954wenderf
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Super hyggelig sted med hyggelige ansatte som er skikkelig på tilbudssiden.
Attpåtil helt topp mat! Kommer gjerne igjen her, er både fint å dra med venner og familie.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, maiken a
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Stedet som absolutt er verdt et besøk hvis du ønsker en matopplevelse i Skien / Grenland. Kan absolutt anbefales til andre som ønsker en smaksopplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, KVTL
Anmeldt 18. juni 2021

Fyttirakkern så godt!! Visste ikke at denne juvelen gjemte seg her i Skien! Vi planlegger en tur hit fra Fredrikstad igjen så fort som mulig med alle vennene våre. Håper bare stedet ikke går konkurs med tacobuffet til 129 kr.

1  Takk, karolines988

Reisende som så på Bocado, så også på