“Dårlig service”

Masala Indisk Restaurant
Få mat levert
Vurdert som nr. 12 av 51 Restauranter i Skien
Anmeldt 27. september 2020

Vi var 4 voksne som skulle spise ute en lørdagskveld. Valget av denne restauranten falt på "Masala India" pga veldig bra anmeldelser i TA. Vi hadde store forventninger til stedet, men det svarte ikke til forventningene. Vi fikk menyen da vi satt oss, og dermed så var kelnerne borte. Ventet en lang stund før jeg måtte en hente en kelner selv for å få bestillt drikke.
- Glemte å levere forrett
- Ryddet ikke av bordet etter middag
- lang ventetid på all bestilling

Kelnerne rett og slett uoppmerksomme, mer opptatt av å prate med hverandre.

Maten ;
2 stk bestillte forrett "taste of India" - en middelmådig rett som vi fikk servert etter vi hadde fått hovedrett.
3 stk bestillte butter chicken som var meget bra.
En bestillte mango chicken, denne var søt og ikke særlig krydret - middelmådig rett.
Chappati og Nan brød med cheese og Koriander var meget bra.
1 bestillte dessert Culab Jamun som var ganske bra.

Dato for besøk: september 2020

Dato for besøk: november 2020
Anmeldt 26. oktober 2020

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Masala Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Masala Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!