“Dra her og spis! ”
Anmeldelse av Masala Indisk Restaurant

Masala Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service, fine lokaler og kjempe god mat!! Anbefaler denne restauranten på det varmeste. Lenge siden jeg har spist så god indisk mat.

1  Takk, Lisa F

Anmeldt 25. juli 2021

Her lå restauranten Kesar tidligere. Nå heter restauranten Masala. Maten er fortsatt meget god. Denne gangen bestilte vi Chicken Tikka og Carlic Naan.
Dette er nok et sted som vi kommer til å besøke flere ganger i tiden framover. Kan anbefales!

1  Takk, Soppulf
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Servicen var helt topp. Fikk bl.a en god indisk øl. Stille og rolig i bakgården så var deilig å sitte ute. Kan virkelig anbefales.

1  Takk, W9106NImariel
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Vi tilbrakte en flott kveld på denne restauranten. Alt var bra og elsket atmosfæren. Varmt velkommen av personalet. Hvis du er mat, anbefaler du absolutt å utforske denne indiske restauranten.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Nicolaspoter
Anmeldt 27. september 2020

Vi var 4 voksne som skulle spise ute en lørdagskveld. Valget av denne restauranten falt på "Masala India" pga veldig bra anmeldelser i TA. Vi hadde store forventninger til stedet, men det svarte ikke til forventningene. Vi fikk menyen da vi satt oss, og dermed så var kelnerne borte. Ventet en lang stund før jeg måtte en hente en kelner selv for å få bestillt drikke.
- Glemte å levere forrett
- Ryddet ikke av bordet etter middag
- lang ventetid på all bestilling

Kelnerne rett og slett uoppmerksomme, mer opptatt av å prate med hverandre.

Maten ;
2 stk bestillte forrett "taste of India" - en middelmådig rett som vi fikk servert etter vi hadde fått hovedrett.
3 stk bestillte butter chicken som var meget bra.
En bestillte mango chicken, denne var søt og ikke særlig krydret - middelmådig rett.
Chappati og Nan brød med cheese og Koriander var meget bra.
1 bestillte dessert Culab Jamun som var ganske bra.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Bard U

Reisende som så på Masala Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Masala Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!