“God indisk restaurant hvor maten kommer raskt”
Anmeldelse av Masala Indisk Restaurant

Masala Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 54 Restauranter i Skien
Anmeldt 18. september 2021

Her kan de sine saker på kjøkkenet! Til tross for et lokale og dekor som er litt hummer&kanari, så skuffet ikke maten. Nydelig indisk mat med fantastisk gode sauser som gir en smakseksplosjon i munnen. Maten kom raskt etter bestilling, og betjeningen var hyggelig.

Vi bestilte begge medium, men til tross for dette var det stor forskjell på styrken på rettene. Den ene var relativt mild, mens den andre nesten brant i munnen og var mye sterkere enn medium normalt er på indiske restauranter her i Norge. Her er det åpenbart er forbedringspotensiale, men jeg liker sterk mat, så for meg var det greit.

Lokalet var noe kjølig og kunne med fordel vært noen grader varmere. Vi måtte til slutt gå fordi jeg frøs sånn. De kunne med fordel også ha skiftet lyspæra på veggen som hadde gått, ev. ha satt oss på et annet bord, slik at vi slapp å sitte på det dunkleste stedet i lokalet.

Konklusjon: tommel opp for maten, men ellers har de litt å gå på.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tutlitu

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service, fine lokaler og kjempe god mat!! Anbefaler denne restauranten på det varmeste. Lenge siden jeg har spist så god indisk mat.

1  Takk, Lisa F
Anmeldt 25. juli 2021

Her lå restauranten Kesar tidligere. Nå heter restauranten Masala. Maten er fortsatt meget god. Denne gangen bestilte vi Chicken Tikka og Carlic Naan.
Dette er nok et sted som vi kommer til å besøke flere ganger i tiden framover. Kan anbefales!

1  Takk, Soppulf
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Servicen var helt topp. Fikk bl.a en god indisk øl. Stille og rolig i bakgården så var deilig å sitte ute. Kan virkelig anbefales.

1  Takk, W9106NImariel
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Vi tilbrakte en flott kveld på denne restauranten. Alt var bra og elsket atmosfæren. Varmt velkommen av personalet. Hvis du er mat, anbefaler du absolutt å utforske denne indiske restauranten.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Nicolaspoter

Reisende som så på Masala Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Masala Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!