Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
ZenHotels.comUSD 148
Anmeldt 18. oktober 2018

Da vi sjekket inn ble vi tilbudt kveldsmat som var inkludert i prisen. Det var brød, salat, suppe og en varmrett. Veldig fint tilbud når man ankommer sent.
Rommene var fine, og jeg var heldig og fikk rom med utsikt over vannet.
Frokosten var god, sengene var komfortable. Badet var ikke av de nyeste, men det funket fint.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Discover0507
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Bryggeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2019

Anmeldt 28. september 2018

Dette hotellet er et flott hotell som ligger nede ved kanalen i Skien, noen minutter gange fra sentrum.
Var der i 3 dager og fikk en god opplevelse i forbindelse med kurs.
Rommet var stort og romslig med et romslig bad.
Alt virket veldig rent og velholdt, maten var god.
Hadde vel egentlig ikke noe å klage på.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, janh931

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Var der med jobben - en overnatting. Spiste frokost og to ganger lunsj. Passe bra utvalg til frokost og lunsj. Stort sett samme lunsj på dag to. Konferanserommene var perfekte for oss med ca 30 deltakere. Greie rom med gode senger og ok bad. Litt styrete med dusj i badekar og dusjforheng. Vennlig personal. Noen få parkeringsplasser rett ved hotellet og Europark 100 m under.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Winfried2013
Trond H, General Manager på Clarion Collection Hotel Bryggeparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hei og takk for din tilbakemelding.

Forstår at du har hatt et helt greit opphold her hos oss. Vi sikter selvfølgelig etter å gi våre gjester litt mer enn det, og beklager at du ikke har fått en topp opplevelse.

Om du kommer tilbake til Skien håper jo vi selvfølgelig at du vil velge oss igjen og at vi da kan gi deg en enda bedre opplevelse.

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til på brygga i Skien med kort vei til sentrum, kjøpesenter og restauranter, samt Brekkeparken. Bærer preg av at det er noe slitt, men helt greit for et par netter. God frokost, pluss for ettermiddags- og kveldsmat inkludert i prisen. Veldig få parkeringsplasser tilknyttet hotellet, men man kan parkere et par hundre meter lenger bort på en offentlig, gratis p-plass. Obs: ikke la verdisaker ligge igjen i bilen her. Våknet imidlertid opp til borring i fjellveggen 3 meter fra vinduet kl 07.30 en lørdags morgen og dette måtte man altså betale full pris for, dårlig. Hadde også et lite treningsrom, dog dårlig utstyrt med kun noen frivekter og matter...Gratis WiFi. Hadde et dobbeltrom, men fikk to enkeltsenger som sto skilt fra hverandre.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Klm0301

Hei og takk for din tilbakemelding.

Vi er selvfølgelig stolte av vår plassering i Skien og det var hyggelig at du likte det også. Når det gjelder borringen i fjellet bak hotellet så må vi bare beklage dette på det sterkeste. Kommunen holder på med å utbedre vegen og vi hadde ikke fått noen beskjeder om at de skulle jobbe på lørdag og langt i fra så tidlig.
Nok en gang beklager støyen dere opplevde.

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Hadde 1 overnatting på tomannsrom. Fint rom, pluss for renhold og hyggelig betjening. Flott beliggenhet med kort avstand til det meste. Middag var inkludert i prisen, det var en hyggelig overraskelse.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, lesango