CheapTicketsUSD 146
Orbitz.comUSD 146
Destinia.comUSD 147
ZenHotels.comUSD 147
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fint beliggenhet for hotelle. Var skuffet over mange ting på selve hotelle. Dårlig med parkering. Måtte betale bilparken ved ankomst. 2 dager. Så kommer vi over til hotell rommene. Dårlig sofasenger..barna klarte ikke ligge på de. Ubehagelige. Hadde ikke såpe på badet, og ingen vannkoker. Veldig dårlig kveldsmat. Smakte ikke bra, og ikke noe utvalg av vegetar mat. Når vi spurte, sa de på resepsjonen at, pågrunn av corona er det sånn. vis vi ønsket vegetar mat måtte vi betale extra. Vi har jo betalt mye penger ved bestilling av oppholde. På.hjemmesiden deres står det at det er utvalg av suppe,brødmat og varmtvann til kveldsmat, men når vi kom, ble det servert ikke noe av det. Bare 1 porsjon med varmmat. Og det var kald lasagne. Fra kl 15.00 til 17.00 skulle man få servert bakevarer, men det var ikke noe. Hvorfor oppdaterer ikke dere det på hjemmesiden, at pågrunn av corona , er det ikke servering av utvalget ting. Dere tar fult betalt fra oss, og vi får ikke det,som er skrevet på hjemmesiden. Jeg vil tilslutt gi en pluss til en av de ansatte som jobbet på resturante. Hun het UNA. Flott service av henne og hun smilte til alle som kom forbi henne. Ingen av oss er fornøyd med oppholde vårt. Jeg anbefaler ikke noen og reise til dette hotell. . Hilsen skuffet familer

Takk, 19rekhar
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hvis næringen håper at sommeren 2020 skal gi mersmak for flere norgesferier i årene som kommer så bommer de totalt i Skien. Hotellet var fullbooket, noe som jeg finner veldig merkelig med de restriksjoner som foreligger i forhold til covid 19.
Dette gjorde utslag i 30 min venting ved innsjekk, 40 venting for kveldsmat og 30 min for frokost. I tillegg var det ikke nok ansatte på jobb til å ivareta påfylling av drikke eller rydde bord.
I løpet av sommeren har vi bodd på mange hoteller, men dette i Skien var nok den dårligste opplevelsen.

1  Takk, stegaboy
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ved bestilling to dager før,forsikret vi oss med hotellet at vi kunne få rom ved siden av hverandre pga situasjon som kreves i jobben vår.Var inne tidlig ankomstdato for å høre om alt var ok fortsatt og fikk nei på at vi kunne få rom slik vi hadde bestilt.daIkke snakk om å prøve ordne slik vi hadde bestilt.da måtte de flytte oss til Porsgrunn...hadde ikke bestilt her om vi ikke kunne få det vi trengte,men hadde ikke mulighet bytte by når vi var ankommet. Kom tilbake kl 16,da var ikke rom nr 2 ferdig vasket.innsjekk var kl 15...Rom 1 derimot var ikke vasket ordentlig.Overflater var klissete,gammel mat etter tidligere gjester i kjøleskap,papirrester under senger på teppet.Sa ifra til en meget hyggelig jente i resepsjonen.(Derimot ble ikke dette fjernet før vi dro etter 2 netter på hotellet)vi vasket derfor ned tingene selv.Smittevern og vasking i disse koronatidene var det mangel på.Så dette ved frokosttid også da det ikke alltid ble vasket mellom spisende,vasket under duk men ikke der man tok på duk etc.
Må trekke frem flotte ansatte som stod på under frokost og var smilende og flinke til tross for lang kø og mye mennesker som skulle serveres nå når det ikke er mulig med buffé. Kveldsmat var tørt og inneholdt ikke det hotellsiden sier med suppe,salat og varmrett.afternoonsweets var heller ikke på hotellet som skrevet på siden. Grei parkering i nærheten. Rom bærer preg at de trenger en oppgradering. Sur dame i resepsjon ved innsjekk(dagen etter var hun meget ufin mot annen ansatt som vi besøkende hørte tydelig)dette kommenterte flere på utsiden etterpå også. De andre på hotellet var derimot blide,flinke,god service og stod på i denne annerledes tiden for hotellet.Bruker alltid nordic choice kjeden ved hotellopphold,men denne opplevelsen disse dagene gjorde oss ikke lystne på nytt besøk her desverre. Bedre renhold trengs,spesielt i denne tiden.Servicekurs på en kvinnelig ansatt i resepsjonen og få ordnet det man har bestilt..da hadde man nok hatt et bedre opphold:)

Takk, janniche4
Anmeldt 8. juli 2020

Kom med bil og ble henvist til å gateparkere og at hotellet hadde reserverte parkeringsplasser på baksiden av hotellet, som man kuue betale for med EasyPark.
Det viste seg at gateparkeringen, som det sto reservert på, var privat parkering for leilighetene i bygget ved siden av, fordi damen i resepsjonen hadde glemt å si at det var i bakgården hun mente. Vi fikk bare en lapp på ruten denne gangen, men vi kunne blitt tauet bort. IKKE BRA.

Hotellet har servering av kveldsmat, og den har vi betalt for. Fruen og jeg var på kanaltur fra Skien til Dalen og så tidlig ta vi ikke ville rekke hjem innen kveldsmaten var ferdig.
Tok en telefon til resepsjonen og lurte på om det var mulig å sette til side litt mat til oss, siden vi kom sent hjem. Erfaring fra tidligere opphold på Clarion Collection tilsa at dette var mulig.

På hotellet i Skien var dette IKKE MULIG, men hun tilbød oss at hun kunne se om det var noe igjen når kveldsmaten var ferdig, så kunne hun sette det til side, men da måtte vi BETALE for det. Summen var ikke så stor, men prinsippet om å betale for mat jeg alt har betalt for bød meg sterkt imot.
Det hun tilbød meg var altså å betale for mat jeg alt hadde betalt for og som ellers ville bli kastet - det er topp service det...

Som platinakunde hos Choice er jeg vant til profesjonell oppførsel, med et ekstra snev av god service og villighet til å strekke seg litt ekstra.
Clarion Collection Hotell Bryggeparken klarte på vårt 2 netters opphold å feilinformere om noe så grunnleggende som hvor hotellet har parkeringsplasser og i tillegg forsøke å få oss til å betale for mat de ellers ville kastet og som vi i prinsippet alt hadde betalt for.

Møkkahotell - vi kommer ikke tilbake hit

Romtips: Velg et rom bort fra Lekteren hvis du er nødt til å bo på dette hotellet
3  Takk, eholst
Anmeldt 4. juli 2020

Dobbeltseng, ikke spesielt bred, større problem at den gikk ned på midten. Skuffet over at de ikke hadde så mye som 1 glass rødvin å servere til kveldsmaten. Resepsjonen påsto også at isbitmaskinen var ødelagt så vi ikke kunne få med isbiter på rommet. Men vann med isbiter fikk jeg til kveldsmaten. Burde også vært bedre informert om at rommet ikke ble rengjort, og håndklær ikke skiftet. Var kun et skilt ved innsjekkingen, og ikke i synsvinkel.

Takk, Kasting55