Anmeldt 15. juli 2020

Vi møtte en stresset resepsjonist da vi kom for å få rom, og køen var lang.... . Rommet fikk vi med nød og neppe etter mye diskusjon. Flere gjester fikk ikke rom før etter 17 og det manglet håndklær på flere rom. Vaskekluten lå igjen på rom, men det var reint.
Ved en tilfeldighet fikk vi høre at vi måtte bestille frokost, men at så mange hadde bestilt at vi måtte ta til takke med et 45 min intervall. Jeg regner med at hotellet er klar over at mange som overnatter skal på Telemarkskanalen og båten går kl.08.10. På bestillingssiden, på billett-bekreftelsen og på en tavle i resepsjonen står det at det serveres aftensmat som består av varmrett, salat og suppe. Vi fikk kald lapskaus. Hotellet frister også med te/snacks på ettermiddagen. Dette hadde de kuttet ut, men uten å fjerne det fra nettstedene.
TV-kontrollen manglet batterier, det manglet lyspære på badet, og NRK-kanalene manglet teksting.
Som gjest kan man tåle mye hvis betjeningene er hyggelig og imøtekomne, men dessverre her trenger alle grundig opplæring før de tar i mot gjester.

Romtips: Velg et annet hotell hvis mulig
2  Takk, maja55Oslo
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

På vei til Skien ble vi oppringt fra hotellet, men når vi prøvde å ringe opp igjen, kom vi rett på svarer. Da vi ankom, ble vi fortalt at familierommet vårt ikke lenger var ledig. Vi fikk to dobbeltrom i stedet. Før vi gikk og la oss spurte vi resepsjonisten om når frokosten åpnet og stengte. Vi fikk beskjed om at vi måtte bestille tid for frokost på grunn av covid-19. Vi fikk to alternativ, og valgte siste alternativ som var frokost kl 09.45. Neste morgen gikk vi ned til frokost kl 9.45, men da var det fullt i restauranten. Vi fikk oss et frokostbord kl 9.55. Da var det nesten ikke mat igjen i bufferen, og vi klagde oss litt oss mellom. Det ble overhørt av en ansatt, og hun uttrykte høyt og tydelig at det ikke var fint sagt, og at de gjorde så godt de kunne. Vi forklarte at vi hadde fått frokostbord til 9.45, men måtte stille oss i kø likevel. Så i stedet for å passe på at vi fikk mat likevel, ble all mat ryddet vekk. Da klokka var 10.01 var all mat ryddet vekk
Rommene var gamle, men ok rengjort.
Vi kommer nok ikke tilbake

Takk, mona_446
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fint beliggenhet for hotelle. Var skuffet over mange ting på selve hotelle. Dårlig med parkering. Måtte betale bilparken ved ankomst. 2 dager. Så kommer vi over til hotell rommene. Dårlig sofasenger..barna klarte ikke ligge på de. Ubehagelige. Hadde ikke såpe på badet, og ingen vannkoker. Veldig dårlig kveldsmat. Smakte ikke bra, og ikke noe utvalg av vegetar mat. Når vi spurte, sa de på resepsjonen at, pågrunn av corona er det sånn. vis vi ønsket vegetar mat måtte vi betale extra. Vi har jo betalt mye penger ved bestilling av oppholde. På.hjemmesiden deres står det at det er utvalg av suppe,brødmat og varmtvann til kveldsmat, men når vi kom, ble det servert ikke noe av det. Bare 1 porsjon med varmmat. Og det var kald lasagne. Fra kl 15.00 til 17.00 skulle man få servert bakevarer, men det var ikke noe. Hvorfor oppdaterer ikke dere det på hjemmesiden, at pågrunn av corona , er det ikke servering av utvalget ting. Dere tar fult betalt fra oss, og vi får ikke det,som er skrevet på hjemmesiden. Jeg vil tilslutt gi en pluss til en av de ansatte som jobbet på resturante. Hun het UNA. Flott service av henne og hun smilte til alle som kom forbi henne. Ingen av oss er fornøyd med oppholde vårt. Jeg anbefaler ikke noen og reise til dette hotell. . Hilsen skuffet familer

Takk, 19rekhar
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hvis næringen håper at sommeren 2020 skal gi mersmak for flere norgesferier i årene som kommer så bommer de totalt i Skien. Hotellet var fullbooket, noe som jeg finner veldig merkelig med de restriksjoner som foreligger i forhold til covid 19.
Dette gjorde utslag i 30 min venting ved innsjekk, 40 venting for kveldsmat og 30 min for frokost. I tillegg var det ikke nok ansatte på jobb til å ivareta påfylling av drikke eller rydde bord.
I løpet av sommeren har vi bodd på mange hoteller, men dette i Skien var nok den dårligste opplevelsen.

1  Takk, stegaboy
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ved bestilling to dager før,forsikret vi oss med hotellet at vi kunne få rom ved siden av hverandre pga situasjon som kreves i jobben vår.Var inne tidlig ankomstdato for å høre om alt var ok fortsatt og fikk nei på at vi kunne få rom slik vi hadde bestilt.daIkke snakk om å prøve ordne slik vi hadde bestilt.da måtte de flytte oss til Porsgrunn...hadde ikke bestilt her om vi ikke kunne få det vi trengte,men hadde ikke mulighet bytte by når vi var ankommet. Kom tilbake kl 16,da var ikke rom nr 2 ferdig vasket.innsjekk var kl 15...Rom 1 derimot var ikke vasket ordentlig.Overflater var klissete,gammel mat etter tidligere gjester i kjøleskap,papirrester under senger på teppet.Sa ifra til en meget hyggelig jente i resepsjonen.(Derimot ble ikke dette fjernet før vi dro etter 2 netter på hotellet)vi vasket derfor ned tingene selv.Smittevern og vasking i disse koronatidene var det mangel på.Så dette ved frokosttid også da det ikke alltid ble vasket mellom spisende,vasket under duk men ikke der man tok på duk etc.
Må trekke frem flotte ansatte som stod på under frokost og var smilende og flinke til tross for lang kø og mye mennesker som skulle serveres nå når det ikke er mulig med buffé. Kveldsmat var tørt og inneholdt ikke det hotellsiden sier med suppe,salat og varmrett.afternoonsweets var heller ikke på hotellet som skrevet på siden. Grei parkering i nærheten. Rom bærer preg at de trenger en oppgradering. Sur dame i resepsjon ved innsjekk(dagen etter var hun meget ufin mot annen ansatt som vi besøkende hørte tydelig)dette kommenterte flere på utsiden etterpå også. De andre på hotellet var derimot blide,flinke,god service og stod på i denne annerledes tiden for hotellet.Bruker alltid nordic choice kjeden ved hotellopphold,men denne opplevelsen disse dagene gjorde oss ikke lystne på nytt besøk her desverre. Bedre renhold trengs,spesielt i denne tiden.Servicekurs på en kvinnelig ansatt i resepsjonen og få ordnet det man har bestilt..da hadde man nok hatt et bedre opphold:)

Takk, janniche4