Trip.com
Expedia.comUSD 142
eDreamsUSD 143
FindHotelUSD 152
Anmeldt 6. oktober 2020

Vi var her to netter i juli og det var som kjent forbud å servere buffet. Likevel hadde vi erfaring fra andre hoteller som hadde et mye bredere utvalg til frokost enn dette hotellet. Vi prøvde kveldsmat en kveld men den var ikke noe å skryte av. Muligens også pga begrensinger som følge av covid.

Rommet vi fikk var stort til standardrom å være. Det var enkel standard uten noe ekstra men det var grundig rengjort.

Hotellets beliggenhet er flott når det er sommer - rett på brygga.

Om service ville jeg sagt ok - det pleier å være litt vennligere i de andre choice hotellene jeg har besøkt. Det var en busy helg midt på sommeren så det kan forklare de noe stressede ansatte her. All in all ville jeg nok brukt hotellet igjen med god nok pris.

Takk, 252Lill
Anmeldt 2. oktober 2020

Skulle ikke Clarion være et par klasser opp fra Comfort og Choice? På tross av at vi ankom over to timer etter normal innsjekktid måtte vi vente bortimot en time fordi rommet ikke var klart - og vi var slett ikke de eneste! Det var åpenbart betydelig underskudd på personale.
Rommet var slitt og vasken var sprukket.

1  Takk, GunnarLoe
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Pluss - flott beliggenhet ved kanalen. Fikk rom med utsikt mot byen. Hyggelig betjening i resepsjonen.
Minus - Tepper på rom. Kaldt på badet uten mulighet til å slå på(!?). Kveldsmat kun for kjøttspisere(kun en rett) og uten påfyll av tilbehør.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, helge_pr
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Hotell med fin beliggenhet i Skien. Hotellet hadde hatt godt av en runde med oppussing da det framstår som slitt og umoderne. Resepsjonsområdet er ikke innbydende, frokostsal har kantinepreg, og utvalget dekker det nødvendige, men heller ikke mer. Rommet var greit nok. Gammel seng, men heldigvis ble natten reddet av en nyere overmadrass. Skitne gardiner, men ellers virket renholdet OK.
Servicen er under middels. Jeg ringte hotellet på forhånd for å spørre om noen praktiske detaljer, og spurte om mulighet for oppgradering. De hadde ikke ledige superior- rom ble jeg fortalt. Stusset over dette, og sjekket nettsiden, der det sto at de hadde superior- rom ledig. Sendte derfor en e-post og spurte om det samme, men da skulle de ha dobbel pris av hva en oppgradering koster i følge nettsidene til choise. De skulle ha 400 kr pr natt for dette. Kunne selvsagt kansellert den første bestillingen og bestilt et superior- rom i en ny booking, men hadde ikke lenger lyst til å betale mer enn nødvendig når servicen er sånn. Vurderer nok å prøve et annet hotell neste gang jeg skal til Skien.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, si10
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Skien sentrum med gangavstand til byen. Personale yter god service. Hotellet er litt slitt. Clarion Collection hotellene reklamerer med kveldsmat. I vårt tilfelle var det et torskemåltid.

2  Takk, Erlend1973