Expedia.comUSD 126
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Ble utrolig skuffet da vi ankom og rommet sto absolutt ikke i stil med beskrivelsen på hotellets nettsted .
Ønsket balkong ,og derfor bestilte jeg suite . Men der var ikke balkong som beskrevet. ble da tilbudt muligheten til å bytte til et såkalt deluxe rom . Dette var så lite og kunne sammenlignes med et helt standard dobbeltrom . Anbefaler å velge andre hoteller i byen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, lill175
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Veldig koselig hotell. Mange rom med særpreg, og fantastiske ansatte som "gjør dagen". Hotellet har flott beliggenhet på kaia, med kort vei både til kjøpesenter og turstier. Bra frokost og kveldsmat. Absolutt å anbefale

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 123runes
Anmeldt 8. januar 2021

Fantastisk service fra ende til annen. Resepsjonisten var i en klasse for seg selv.

Vi ble oppgradert til suite, og fy søren for et flott rom! Vi har ingenting å klage på, og kommer GARANTERT tilbake hit om vi skal på date!

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, CathrineGundy
Anmeldt 10. oktober 2020

Vi har hatt noen fine dager på dette hotellet. Et flott deluxe rom, og stor takk til Malin i resepsjonen som ordnet rombytte på rom nr 2. Frokosten var bra og det var god kveldsmat Fin beliggenhet ved kanalen.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Adventurer778980
Anmeldt 6. oktober 2020

Vi var her to netter i juli og det var som kjent forbud å servere buffet. Likevel hadde vi erfaring fra andre hoteller som hadde et mye bredere utvalg til frokost enn dette hotellet. Vi prøvde kveldsmat en kveld men den var ikke noe å skryte av. Muligens også pga begrensinger som følge av covid.

Rommet vi fikk var stort til standardrom å være. Det var enkel standard uten noe ekstra men det var grundig rengjort.

Hotellets beliggenhet er flott når det er sommer - rett på brygga.

Om service ville jeg sagt ok - det pleier å være litt vennligere i de andre choice hotellene jeg har besøkt. Det var en busy helg midt på sommeren så det kan forklare de noe stressede ansatte her. All in all ville jeg nok brukt hotellet igjen med god nok pris.

1  Takk, 252Lill