Dag S
  • eDreams
    kr 900
26.9 km fra Thon Hotel Hoyers
Gratis parkering
We got 2 amazing glamping domes, they are availabel to book.
kr 1 461
  • Priceline
    kr 1 461
28.2 km fra Thon Hotel Hoyers
Se flere hoteller i Skien
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bokke dette hotellet i forbindelse med høstfesten på Grenland fhs. Brukte litt tid på finne parkering. Ikke mange plasser de hadde på to forskjellige steder ved hotellet og ikke godt merket. Kunne blitt flinkere der. Innkjekkingen var bra. Rommet kjempe fint. Gode senger og blennings gardiner. Sov kjempe godt. Kjempe god frokost. Alt man kunne tenke seg av pålegg samt varm mat som kokt egg, stekt egg, bacon, pølser og mye mere. Finnes noe for en vær smak. Alt i alt annbefaller jeg hotellet på det sterkeste så å si midt i sentrum. Kommer gjerne i gjenn ved en sinere annledning.

Takk, 24bentec
Christer S, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Bente C.
Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du var fornøyd.
Velkommen tilbake til oss neste gang du skal besøke Grenland og Skien.

Anmeldt 27. oktober 2018

veldig lang korridor til rommet. ellers bra men litt kaldt på rommet da vi kom.fikk oppgradert rom til mini-suite uten tillegg i pris. veldig hyggelig betening og kjempegod frokost. anbefaler gjerne dette til andre.

Takk, Arve G

Hei Arve G.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake til oss neste gang du kommer til Skien og Telemark
Med vennlig hilsen

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Dersom dere er glad i mugg, eld gammlet rom som er godt preget av fukt og ønsker å vaske opp hele bagasjen etter en kvelds besøk fordi alt har fått seg et aroma av det fuktige rommet uten luftsirkulasjon og med innpakket vinduer med nattklubb som nabo og er glad for å føle bassen i senga fra nabo nattklubben til sent på morgenen før konferanse eller jobb, anbefales dette hotellet på det sterkeste.
Senk alle forventninger til hva et 1 stjerne hotell burde hatt til minus 10 så kanskje kan dere være litt forberedt på hva dere kan ha i vente dersom dere ved feil har bestilt rom på dette hotellet.

Lykke til med å få dusje uten vann.

Takk, ArioBS
Anmeldt 12. oktober 2018

Beliggenheten veldig sentral, et minus at togstasjonen ligger så langt unna, men hotellet
kan ikke noe for at NSB legger stasjonen sin i utkanten av byen. Parkering for bil på hotellets område, prisen vet jeg ikke.

Romtips: rom på baksiden, selv om man da ikke har utsikt
Takk, 647Engeland647
Christer S, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Hei. Så hyggelig å høre fra deg.
Takk for god tilbakemelding. Vi er nå det eneste byhotellet i Porsgrunn/Skiensområdet med egen fullservice restaurant, så god mat og service er viktig for oss og vi setter pris på alle tilbakemeldinger.
Velkommen tilbake til oss neste gang du skal til Skien/Telemark.

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Beliggenhet er veldig sentralt. Midt i sentrum. Reseptionist var hyggelig og imøtekommende.
Rommet vårt var lite og trang. Lyset på taket trenger nye pærer. Og lampene tror jeg, er dum plassert. Fordi at de er rett på hodet på personen som skal ligge i sengen. Det finnes ikke skap på rommet. Varme på badet virket ikke. Det var kaldt og vi fikk ikke teppe på gulvet på badet. Det trenger virkelig oppussing ikke bare ute men inne også. Frokosten var helt grei. Alt i alt, helt grei, ikke som vi er vant til å overnatte.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ciejay10