AST81
29.2 km fra Thon Hotel Hoyers
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Skien
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Kom til Skien en regnværs kveld i november. Jeg møter en svært hyggelig resepsjonist med smilet på lur. Får et oppgradert rom. Rommet viser seg å ha blitt brukt. Det er ikke rengjort på badet og en halv flaske cola står på pulten. Jeg går ned og klager min nød. Hun beklager virkelig og oppgraderer rommet til en suite. Det er et stort rom med det du behøver. Veldig bra service selv om dette bare skulle mangle. Bra frokost. Litt bråkete ut mot veien som trekker ned. Generelt et dette hotellet noe gammelt og slitt men det har sjel. Så trekker det opp med en så hyggelig dame i resepsjonen. Jeg kommer nok tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, toreh132
Anmeldt 20. november 2018

Dersom en skal på en Skienstur er dette hotellet å anbefale. Fin beliggenhet midt i sentrum, men lite støy på rommet tross alt. Bra rom og veldig gode senger, rein og fint. Nå prøvde vi bare frokosten i og med vi var på julebord en annen plass, men den falt helt i vår smak. Blide og hyggelige i resepsjonen og matsalen. "Gameldags" hotell med sjel og hygge.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Dag S
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bokke dette hotellet i forbindelse med høstfesten på Grenland fhs. Brukte litt tid på finne parkering. Ikke mange plasser de hadde på to forskjellige steder ved hotellet og ikke godt merket. Kunne blitt flinkere der. Innkjekkingen var bra. Rommet kjempe fint. Gode senger og blennings gardiner. Sov kjempe godt. Kjempe god frokost. Alt man kunne tenke seg av pålegg samt varm mat som kokt egg, stekt egg, bacon, pølser og mye mere. Finnes noe for en vær smak. Alt i alt annbefaller jeg hotellet på det sterkeste så å si midt i sentrum. Kommer gjerne i gjenn ved en sinere annledning.

Takk, 24bentec
Christer S, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Bente C.
Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du var fornøyd.
Velkommen tilbake til oss neste gang du skal besøke Grenland og Skien.
Christer L. Sørensen
Direktør

Anmeldt 27. oktober 2018

veldig lang korridor til rommet. ellers bra men litt kaldt på rommet da vi kom.fikk oppgradert rom til mini-suite uten tillegg i pris. veldig hyggelig betening og kjempegod frokost. anbefaler gjerne dette til andre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Arve G

Hei Arve G.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake til oss neste gang du kommer til Skien og Telemark
Med vennlig hilsen
Christer L. Sørensen
Direktør

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Dersom dere er glad i mugg, eld gammlet rom som er godt preget av fukt og ønsker å vaske opp hele bagasjen etter en kvelds besøk fordi alt har fått seg et aroma av det fuktige rommet uten luftsirkulasjon og med innpakket vinduer med nattklubb som nabo og er glad for å føle bassen i senga fra nabo nattklubben til sent på morgenen før konferanse eller jobb, anbefales dette hotellet på det sterkeste.
Senk alle forventninger til hva et 1 stjerne hotell burde hatt til minus 10 så kanskje kan dere være litt forberedt på hva dere kan ha i vente dersom dere ved feil har bestilt rom på dette hotellet.

Lykke til med å få dusje uten vann.

Takk, ArioBS