Anmeldt 9. september 2019

Hotellrommet var utrolig slitt, hull i møbler, det luktet vondt og det var flekker på veggene. Hotellpersonalet var hyggelige og frokosten ok, men det hjelper lite når hotellrommet holder så ekstremt lav standard. Har fått en helt annen opplevelse av Thon Hotels etter dette oppholdet. Anbefales ikke.

Romtips: Spør om de har nylig renoverte rom eller styr unna.
Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Anonym1111111111111
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig service på steder. Rommet var veldig rent, ikke noe å klage på. Sengene og putene var veldig gode.
Men hotellet bærer preg av å være gammelt. Det er slitt og gammelt på rommene. Avflasset maling og mye løse ledninger. En del bråk fra gaten. Men det er sentralt og kort vei til dem meste i byen.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, carinamaarud
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Rommet var enkelt men ok. Frokosten også. Det var vanskelig å få kjøpt vin og øl i resepsjonen før baren åpnet da det kun var en person på jobb. Utsjekk var problematisk, da de tok betalt 2 ganger og var uforstående til problemet til tross for at vi viste det fram i nettbanken.
Vi velger nok et annet hotell neste gang vi skal til Skien.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Anette M
Christer-L-Sorensen, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hei Anette og Takk for din tilbakemelding.
Beklager at det ble så rotete med tanke på betalingen ved utsjekk.
Håper du kan gi oss en ny sjanse neste gang du skal til Skien og Telemark
Ønsker deg en Riktig Flott Høst

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Et flott hotell som jeg har bodd på ved flere annledninger. Denne gangen med samboer og barn. Flott rom, god frokost og hyggelig personale.
Et bra hotell til en hyggelig pris.
Restauranten er også å anbefale

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, torgeir1983

Hei Torgeir.
Så hyggelig å høre at dere trivdes hos oss. Velkommen tilbake til oss neste gang dere skal besøke Skien / Telemark.

Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Vi ble dessverre ikke imponert av dette hotellet. Resepsjonsområdet er innredet i gammel stil, og ser hyggelig ut. Toalettene i fellesområdene hadde hull i veggen og virker gamle og umoderne. Samme med korridoren til toalettet. Korridoren til vårt rom i 3 etg minnet mest om et gammelt fengsel. Rommet var noe av det minste vi har vært borti på et hotell, samme med badet. Gammelt og slitt rom med flekker og sparkel på alle veggene. Avskallet maling på listene på badet og flekker i dusjen. Lite koselig. Vi ba om rom med badekar, noe vi ikke fikk. Grei seng. MYE trafikkstøy, så vinduet måtte være lukket.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, khm1000

Hei og Takk for deres tilbakemelding.
Vi regner med å sette igang en større oppussing av hotellets rom og fellesarealer snart, da dette må gjøres nesten kontinuerlig i et hotell med over 100 års tradisjoner og mange ulike typer rom og korridorer. Vi har tradisjonelt gjort dette etasje for etasje og man kan derfor oppleve litt ulik kvalitet fra rom til rom.
Håper dette er med på å besvare noe av deres inntrykk av oss og at dere ved en senere anledning kommer tilbake for å prøve os igjen.