kr 1 891
kr 1 980
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
  • Lol.travel
29.1 km fra Thon Hotel Hoyers
Se flere hoteller i Skien
Anmeldt 9. juli 2020

Etter å ha kjørt tog til Skien gikk vi fra stasjonen og ned til hotellet - ca 1,5 km. Grei vei å gå. Vi ble veldig hyggelig mottatt. Vi bodde på hotellet i 2 døgn. Rent og pent, veldig hyggelig betjening. På grunn av koronatider var det ikke den frokosten vi er vant med på Thon Hoteller. Allikevel var vi godt fornøyd . Hotellet ligger veldig sentralt til med kort avstand til det meste. Flere busser stopper utenfor hotellinngangen. Kan være noe støy (ikke sjenerende) for de med rom ut mot gata. Vi reiser gjerne tilbake.

Romtips: Vanskelig å anbefale spesielt rom da vi bare er kjent med det vi bodde på.
1  Takk, trondv829
Anmeldt 3. juli 2020

Så frem til en av få hotellnetter i ferien i vakre skien men det skulle vise seg at standaren var svært dårlig..

Parkering: ingen ledige hotellparkeringer. Måtte parkere på rådhusparkeringen og betale fra 08:00 til utsjekk.

Personell: svært hyggelig resepsjonist i en idyllisk og vakker resepsjon.

Rommet: ved første øyekast så rommet ok ut. Men etter å ha vært på rommet i 5 minutter ser man en del som overhodet ikke holder mål. Stikkontakter og ledninger som er på kanten til brannfarlig (se bilde). Vegger som har blitt reparert med svært lite innsats. Maskeringsteip som ikke er tatt av etter en lavbudsjetts malejobb.
Skitne gardiner og mengder med støv i samtlige hjørner av rommet og muggdannelse i vinduer.
Upraktisk dusjløsning der 40% av dusjen ikke har dusjforheng, dette fører til at hele badet blir fyllt med vann noe som kan forklare fukt- og vannskadene på listene på badet.

Mat: som et corona-tiltak måtte vi bestille frokost og få det servert i frokostsalen. Bestilte Amerikansk frokost med nystekt varmt egg, to halve toastskiver, kalde og harde pannekaker, jordbærsyltetøy og kalde innskrumpede pølser. Ekstremt skuffet da hotellfrokost som regel skal være en høydare.

Hovedinntrykk: svært skuffet. Det kan godt hende at andre rom på hotellet har en bedre standard men det er for meg ingen unnskyldning. Fikk beskjed ved innsjekk at hotellet var helt fullt så muligheten for bytting av rom ble sett på som umulig.
Kommer nok ikke tilbake og kommer heller ikke til å anbefale dette hotellet til andre..

Reisetype: Reiste alene
Takk, martinaJ6003ID
Anmeldt 19. april 2020

Sentrumsnært, hotell med en god "karma", samt en problemfri parkering. Flinke og blide ansatte gir deg en varm velkomst samt en god start på dagen. Utfordringen med Corona er ivaretatt på en god og trygg måte.

Dato for oppholdet: april 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Concordiaharmoni
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Dette er et koselig hotell med historie og god atmosfære . God pris
Utrolig hyggelige ansatte .
God frokost
Beliggenhet er helt super i sentrum , nær Resturanter og utesteder .
Fint å gå litt langs elven , og kort avstand til shopping senter
Buss og tog

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, bentehalvorsen467
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Veldig koselig, ærverdig hotell med mye historie. God service og god mat, både frokost og middag var meget bra! Og rommet var helt OK, relativt nyoppusset og pent. God seng. Kommer gjerne tilbake. Prisen var det ingenting å si noe på.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Harald I