Ståle E
    kr 2 290
    kr 2 130
22.8 km fra Thon Hotel Hoyers
Gratis parkering
Frokost med utsikt over kanalen og slusene.
kr 1 195
    kr 900
26.9 km fra Thon Hotel Hoyers
Se flere hoteller i Skien
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde flotte dager på Høyer hotell i juli. Personalet gjorde sitt beste for at vi skulle få et fint opphold. Business-rom kan anbefales for en liten familie. A la carte-frokosten var en god ide under Korona.

Takk, m0nicast_leh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Utdaterte rom uten ventilasjon. Antydning til mugg på bad. Veldig lite rom til å være dobbeltrom.
Håpløs frokost og betjening i restauranten, selv om det var restriksjoner pga. Covid-19.
Hotellet bærer preg av lite vedlikehold.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, SilentDiver
Anmeldt 13. juli 2020

Skuffende frokost. Fikk velge en tallerken-meny -helt greit koronatiltak- I tillegg skulle det være yoghurt,frukt mm som man kunne forsyne seg av. Det fantes ikke. Kun drikke og ellers tomme matbord. Elers var rommet rent og greit.

Takk, fallin9753
Anmeldt 9. juli 2020

Etter å ha kjørt tog til Skien gikk vi fra stasjonen og ned til hotellet - ca 1,5 km. Grei vei å gå. Vi ble veldig hyggelig mottatt. Vi bodde på hotellet i 2 døgn. Rent og pent, veldig hyggelig betjening. På grunn av koronatider var det ikke den frokosten vi er vant med på Thon Hoteller. Allikevel var vi godt fornøyd . Hotellet ligger veldig sentralt til med kort avstand til det meste. Flere busser stopper utenfor hotellinngangen. Kan være noe støy (ikke sjenerende) for de med rom ut mot gata. Vi reiser gjerne tilbake.

Romtips: Vanskelig å anbefale spesielt rom da vi bare er kjent med det vi bodde på.
1  Takk, trondv829
Anmeldt 3. juli 2020

Så frem til en av få hotellnetter i ferien i vakre skien men det skulle vise seg at standaren var svært dårlig..

Parkering: ingen ledige hotellparkeringer. Måtte parkere på rådhusparkeringen og betale fra 08:00 til utsjekk.

Personell: svært hyggelig resepsjonist i en idyllisk og vakker resepsjon.

Rommet: ved første øyekast så rommet ok ut. Men etter å ha vært på rommet i 5 minutter ser man en del som overhodet ikke holder mål. Stikkontakter og ledninger som er på kanten til brannfarlig (se bilde). Vegger som har blitt reparert med svært lite innsats. Maskeringsteip som ikke er tatt av etter en lavbudsjetts malejobb.
Skitne gardiner og mengder med støv i samtlige hjørner av rommet og muggdannelse i vinduer.
Upraktisk dusjløsning der 40% av dusjen ikke har dusjforheng, dette fører til at hele badet blir fyllt med vann noe som kan forklare fukt- og vannskadene på listene på badet.

Mat: som et corona-tiltak måtte vi bestille frokost og få det servert i frokostsalen. Bestilte Amerikansk frokost med nystekt varmt egg, to halve toastskiver, kalde og harde pannekaker, jordbærsyltetøy og kalde innskrumpede pølser. Ekstremt skuffet da hotellfrokost som regel skal være en høydare.

Hovedinntrykk: svært skuffet. Det kan godt hende at andre rom på hotellet har en bedre standard men det er for meg ingen unnskyldning. Fikk beskjed ved innsjekk at hotellet var helt fullt så muligheten for bytting av rom ble sett på som umulig.
Kommer nok ikke tilbake og kommer heller ikke til å anbefale dette hotellet til andre..

Reisetype: Reiste alene
Takk, martinaJ6003ID