eDreams
Gratis avbestilling frem til 24.09.21
Travelocity
ZenHotels.comUSD 196
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom selv om vi var impulsive og bestilte dagen før. Måtte bestille frokost kvelden før pga korona, men det fungerte flott. God og nok mat. Prøvde omelett og amerikansk.

Veldig imøtekommende og hjelpsomt personale. Og det var rent.

Eneste minus at kjøleskapet ikke virket.

2  Takk, st_lee2015
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde flotte dager på Høyer hotell i juli. Personalet gjorde sitt beste for at vi skulle få et fint opphold. Business-rom kan anbefales for en liten familie. A la carte-frokosten var en god ide under Korona.

Takk, m0nicast_leh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Utdaterte rom uten ventilasjon. Antydning til mugg på bad. Veldig lite rom til å være dobbeltrom.
Håpløs frokost og betjening i restauranten, selv om det var restriksjoner pga. Covid-19.
Hotellet bærer preg av lite vedlikehold.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, SilentDiver
Anmeldt 13. juli 2020

Skuffende frokost. Fikk velge en tallerken-meny -helt greit koronatiltak- I tillegg skulle det være yoghurt,frukt mm som man kunne forsyne seg av. Det fantes ikke. Kun drikke og ellers tomme matbord. Elers var rommet rent og greit.

Takk, fallin9753
Anmeldt 9. juli 2020

Etter å ha kjørt tog til Skien gikk vi fra stasjonen og ned til hotellet - ca 1,5 km. Grei vei å gå. Vi ble veldig hyggelig mottatt. Vi bodde på hotellet i 2 døgn. Rent og pent, veldig hyggelig betjening. På grunn av koronatider var det ikke den frokosten vi er vant med på Thon Hoteller. Allikevel var vi godt fornøyd . Hotellet ligger veldig sentralt til med kort avstand til det meste. Flere busser stopper utenfor hotellinngangen. Kan være noe støy (ikke sjenerende) for de med rom ut mot gata. Vi reiser gjerne tilbake.

Romtips: Vanskelig å anbefale spesielt rom da vi bare er kjent med det vi bodde på.
1  Takk, trondv829