Fullt refunderbart før søn. 17. des.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
ZenHotels.com
Lol.travelUSD 196
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt et utrolig flott opphold på Høyers, et ærverdig og stilfullt hotell med masse sjel.
Ligger midt i hjertet av Skien sentrum med et personale second to none.
Flott frokost og gode rom om enn litt rufsete i kantene.
Vi kommer definitivt tilbake hit👍

Takk, Kai P
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom selv om vi var impulsive og bestilte dagen før. Måtte bestille frokost kvelden før pga korona, men det fungerte flott. God og nok mat. Prøvde omelett og amerikansk.

Veldig imøtekommende og hjelpsomt personale. Og det var rent.

Eneste minus at kjøleskapet ikke virket.

2  Takk, st_lee2015
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde flotte dager på Høyer hotell i juli. Personalet gjorde sitt beste for at vi skulle få et fint opphold. Business-rom kan anbefales for en liten familie. A la carte-frokosten var en god ide under Korona.

Takk, m0nicast_leh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Utdaterte rom uten ventilasjon. Antydning til mugg på bad. Veldig lite rom til å være dobbeltrom.
Håpløs frokost og betjening i restauranten, selv om det var restriksjoner pga. Covid-19.
Hotellet bærer preg av lite vedlikehold.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, SilentDiver
Anmeldt 13. juli 2020

Skuffende frokost. Fikk velge en tallerken-meny -helt greit koronatiltak- I tillegg skulle det være yoghurt,frukt mm som man kunne forsyne seg av. Det fantes ikke. Kun drikke og ellers tomme matbord. Elers var rommet rent og greit.

Takk, fallin9753