TripadvisorUSD 164
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Stoppet her for 1 natt på ferie, bruker ofte Thon siden vi har medlemskap. Beliggenheten er veldig bra! Hotellet funker forsåvidt fint til overnatting. Det er små rom, ELENDIG tv og Internett! Men gode senger og vennlig staff.
Frokosten derimot kunne vært bytta ut med en yoghurt fra Rema 1000 og økt i kvalitet...

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, AnineMadelene
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gammelt ærverdig hotel. Litt gammelt og slitt men bra service. ligger sentralt i byen ved bryggafrokosten var grei, tross korona tider. Fikk ikke til smart tv’n. Det var et minus. Hyggelig betjening , pluss for servering av kaffe i frokostsalen.

Takk, 417beatej
Anmeldt 27. juli 2020

Overnattet en natt på enkeltrom og rommet var rent og pent, god enkeltseng, minibar, strykebrett, føner og paraply. Badet hadde den minste vasken jeg noensinne har sett og knøttliten dusj ved siden av. Heldigvis var toalettet i en egen nisje, men ingen steder å sette toalettsaker. Rommet manglet ventilasjon og ble veldig varmt, ved lufting støyet det fra ventilasjonsanlegg i bakgården og det luktet tidvis sigarettrøyk.

Hotellet bar preg av slitasje, men har sitt særpreg som bør ivaretas bedre. Velger ofte Thon pga god frokost, men her manglet det lille ekstra og frokosten ble en skuffelse. Hotellet kunne gjerne hatt informasjon om at man kan parkere på rådhusplassen.

1  Takk, ekbno
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt et utrolig flott opphold på Høyers, et ærverdig og stilfullt hotell med masse sjel.
Ligger midt i hjertet av Skien sentrum med et personale second to none.
Flott frokost og gode rom om enn litt rufsete i kantene.
Vi kommer definitivt tilbake hit

Takk, pauKai
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom selv om vi var impulsive og bestilte dagen før. Måtte bestille frokost kvelden før pga korona, men det fungerte flott. God og nok mat. Prøvde omelett og amerikansk.

Veldig imøtekommende og hjelpsomt personale. Og det var rent.

Eneste minus at kjøleskapet ikke virket.

2  Takk, st_lee2015