Gratis avbestilling frem til 12.03.21
SPAR USD 9
Expedia.comUSD 143
eDreamsUSD 150
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig bra på alle måter, kommer gjerne dit igjen. Hyggelig personale, oppgradering av bestilt rom. Veldig bra smittevernsystem. Nydelig frokost. Koselig og ærverdig resepsjonsområde. Topp opphold i Skien.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, LivN79
Christer Sørensen, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Hei - Tusen Takk for hyggelig anmeldelse. Velkommen tilbake til oss ved ditt neste besøk i Skien.

Anmeldt 21. september 2020

Et virkelig minneverdig opphold. Profesjonelt personale. Delikate store rom. Deilig frokost. Veldig stille om natten. Beliggenhet3n er også meget bra i fo4hold til alle fasilitetene. Mandager er desverre restauranten stengt for middagsservering, slik at denne fikk vi ikke sjekket

Takk, Gøsta G

Hei og Takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss neste gang du skal til Skien.

Anmeldt 23. august 2020

Ankom hotellet kl. 15:00 varmt som bare fy, antar ca. 40 graders varme, elendig aircondition, noe som gjorde det vanskelig å sove, selv etter flere timers lufting.

Rommet var vent ut mot gaten, en meget trafikkert gate, derved masse trafikkstøy til langt over to på natten. Aldri mer!
Alternativt bestill rom på baksiden!

Ellers luktet det gammel røyk! Vi ankom som ektepar, den ene som medlem, fikk en liten flaske vann, kunne godt vært spandert på begge gjestene!?

Takk, sverreb231
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av en vegg til vegg teppe lukt som var slående. Det luktet virkelig gammelt og virket støvfylt ved ankomst.

Deretter ble vi møtt av ett vakkert menneske i resepsjonen som virkelig kledde jobben sin.

Vi hadde booket buisnessrom for å være sikker på å få ett badekar. Badekaret var himmelsk. Stort og deilig. Men sluket var tett, så gulvet fylte seg med vann hver gang vi tappet ut. Lite fuktighetsfølelse på badet, da rommet var stort. Alt for stort rom for to, men vi koset oss. Deilige senger med ekstra puter.

Helt ok frokost og godt med smittevernutstyr tilgjengelig.

Superpositivt var at de hadde gratis tilgjengelig parkering.

Takker for et helt ok opphold.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Her er det meget god service! Gammeldags stil, også på rommet. Med litt oppussing blir dette meget bra! Rengjøring ukentlig,ikke daglig. Hyggelig hotell midt i sentrum av Skien. Parkeringsplass med gratis parkering rett ved hotellet.

2  Takk, khm1000