Booking.comUSD 207
Orbitz.com
eDreams
ZenHotels.comUSD 215
Anmeldt 1. juli 2021

Da vi kom opp på rommet så oppdaget vi at det var hundetiss på veggene og flere lys i taket var ødelagt. Det var et veldig mørkt og ekkelt rom. Jeg ga beskjed i resepsjonen og fikk som svar at de skulle snakke med renholder. Vi fikk ikke noe tilbud om et annet rom. Kommer aldri tilbake her, og fraråder andre å overnatte her.

Takk, marenb20212
Anmeldt 30. juni 2021

Fikk rom ut mot hovedgata. Det var ikke aircondtion på rommet så måtte ha opp vinduene. Vi fant ut etter å ha lagt oss at vi hadde hovedveien utenfor og det gikk masse busser mye trafikk! Sengen kunne vært byttet ut og puter og så ble lite søvn denne natta!
Kom ned til frokosten og der var eggene kalde, baconet og bønnene også.
Så alt i alt en dårlig opplevelse!

Takk, lotta72227
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Et kjent og ærverdig hotell med en klassisk interiør. Det ligger sentralt i byen.
Vi fikk et brukbart rom med utsikt på bryggen. Badet var i det minste laget. Frokosten var utmerket Personalet er høflig. Man kunne hatt egen parkeringsplass for hotellets gjester.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell som er under renovering.
Ble oppgradert før ankomst til et rom på motsatt side av renovasjon. Enda endel støy fra arbeidet på dagtid.
Mye håndverkere på hotellet i gangene , som ikke brukte munnbind.

Suiten ,hadde 2 soverom ,et med enkelt seng og et rom med dobbeltseng. Tv på soverommet. En liten "stue" med tv (denne fikk ikke inn signaler)
Ok bad .
Sengene er behagelige, minibar på rommet og vannkoker for te og kaffe.
Skulle ønske suiten hadde Nespresso maskin noe jeg hadde regnet med ifht Thon standar.
Desverre ingen mulighet for Heis til rommet som gjorde det vanskelig å komme seg rundt samt bære bagasje opp.

Gratis Parkering (få plasser så her må man være tidlig ute ).

Frokosten var god standar frokost. Hadde det mest elementere.
Her var det også særlig en gjest ganske ubehagelig som ikke brukte munnbind og var oppi fjeset vårt både når vi tok mat , også når vi satt ved bordet.
Servitøren var også tydelig brydd. Høylytt og utrivelig opplevelse.
Og overrasket at personen ikke ble kastet ut.

Ellers var personalet bra , både i resepsjonen og servitøren i frokosten.

Hadde ønsket å blitt informert om både hvor omfattende denne renovasjon var , og at det ikke var mulig å ta heis til etg rommet var før innsjekk. Da hadde vi nok byttet rom.

Syntes renholdet ifht korona og arbeidet på huset ikke helt var særlig etter retningslinjene da arbeiderne gikk ut og inn fra fellesområdene uten maske og spriting av hender.
Særlig ved heisen der gutta sto å røyka og fløy forbi alle gangene vi sto å ventet på heisen .
Rett å slett altfor dårlig nå i disse tider.

Dette levde desverre ikke opp til Thon standar denne gangen. Desverre. Håper renovasjonen vil høyne kvaliteten på hotellet til det , plassen helt klart fortjener

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, cicilieb
Christer Sørensen, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Hei Cicileb.
Tusen Takk for at du tok deg god tid og skrev en anmeldelse etter ditt besøk hos oss.
Som du sier er vi nå igang med en storstilt oppussing av hotellet og vil i løpet av 2021 renovere alle rommene på hotellet.
Vi har begynt med de tre øverste etasjene i vår hovedbygning. De to øverste etasjene vil være klare til sommeren 2021.
Vi har ikke startet oppussing av rommene i den avdelingen du bodde. Denne er totalrenovert for ca. 10 år siden og oppstart her vil bli høsten 2021.
Vi tar Korona situasjonen svært alvorlig også i forbindelse med ombyggingen og alle håndverkere skal bruke munnbind på byggeplassen. Takk for din observasjon her, jeg skal ta dette videre med entreprenøren vår.
Ellers har vi gode rutiner på spriting av alle touch flater som knapper i heis, dørhåntak m.m.
Velkommen tilbake til oss ved ditt neste besøk i Skien - Vi gleder oss til å se deg igjen.
Med vennlig hilsen
Christer L. Sørensen
Direktør

Anmeldt 3. november 2020 via mobile enheter

Veldig koselig hotell . Smilende og hyggelig personell . Flotte rom god plass . Frokosten var veldig bra godt utvalg . Synd med korona da restaurant var stengt . Absolutt et hotell å anbefale . God parkering

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, nottis1970
Christer Sørensen, Daglig leder på Thon Hotel Hoyers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2021

Hei så hyggelig å høre at du trives hos oss. Tusen Takk for besøket og velkommen tilbake.