Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Trip.com
ZenHotels.comUSD 220
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet var under oppussing, men da dette var en helg var det ikke støy fra arbeidet. Rommet vi fikk var nyoppusset. Frokosten var vi godt fornøyd med.
Gratis parkering var bra.
Hotellet lå sentralt til i Skien sentrum så det var greit å finne gode restauranter for å spise middag da hotellets restaurant var stengt.

1  Takk, Ellen-BV
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var der en varm sommerdag. Soverommene er uten aircondition og var dermed alt for varme.
Ellers - meget hyggelig resepsjonist og en god frokost. Hotellet ligger sentralt i Skien som er en by med en god del sjarm. Det er parkering ved hotellet som er gratis.

Romtips: Unngå tropenetter
Takk, 21LO
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Rotete å finne fram,mye trapper. Reisefølget mitt falt i steintrappa,farlig overgang fra døråpning til trapp. Alt for mye tepper, luktet ikke godt.
Bråkete fra gata.
Frokost var bra,bra utvalg.
Effektiv betjening.

Takk, KjellEinarS6
Anmeldt 1. juli 2021

Da vi kom opp på rommet så oppdaget vi at det var hundetiss på veggene og flere lys i taket var ødelagt. Det var et veldig mørkt og ekkelt rom. Jeg ga beskjed i resepsjonen og fikk som svar at de skulle snakke med renholder. Vi fikk ikke noe tilbud om et annet rom. Kommer aldri tilbake her, og fraråder andre å overnatte her.

Takk, marenb20212
Anmeldt 30. juni 2021

Fikk rom ut mot hovedgata. Det var ikke aircondtion på rommet så måtte ha opp vinduene. Vi fant ut etter å ha lagt oss at vi hadde hovedveien utenfor og det gikk masse busser mye trafikk! Sengen kunne vært byttet ut og puter og så ble lite søvn denne natta!
Kom ned til frokosten og der var eggene kalde, baconet og bønnene også.
Så alt i alt en dårlig opplevelse!

Takk, lotta72227