Booking.comUSD 166
ZenHotels.comUSD 183
TripadvisorUSD 167
Destinia.com
Anmeldt 16. august 2021

Styr unna rom i 2 etg ut mot gaten, da slipper du å sove mye den natten. Be om de nyopp pussede rommene i 4 etg rommene. De var meget komfortable. Meget hyggelig betjening. Ligger meget sentralt til i byen med gangavstand til det du trenger.

Romtips: Be om rom i 4 etg
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, PerH525
Anmeldt 9. august 2021

Anbefaler ikke dette hotellet da man kan havne på et av de gamle rommene på hotellet. De er veldig dårlige, og minner mest om en møblert sliten glattcelle med slitent bad.

Manglet også kaffekopper på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, aleksanderl448
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening, deilig frokost, fine rom. I suiten på toppen var det svært god lydisolering ut til gaten. Innad var det imidlertid svært lytt, hørtes ut som de på naborommet var på mitt rom. Hørte også de i underetasjen usedvanlig godt.

Takk, Fjellturdame
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Trivelig sentralt beliggende hotell. Nyoppussede flotte rom med gode senger. Perfekt gangavstand hvis man skal ned Telemarkskanalen. Hyggelig hjelpsom personale. Deilig frokost. Stilt og rolig hotell.

2  Takk, Flygel
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet var under oppussing, men da dette var en helg var det ikke støy fra arbeidet. Rommet vi fikk var nyoppusset. Frokosten var vi godt fornøyd med.
Gratis parkering var bra.
Hotellet lå sentralt til i Skien sentrum så det var greit å finne gode restauranter for å spise middag da hotellets restaurant var stengt.

1  Takk, Ellen-BV