Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
ZenHotels.comUSD 184
Lol.travelUSD 230
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Koselig og sentralt hotell. Men det var under oppussing, som ikke ble opplyst om på forhånd. Godt vi ikke hadde dårlige bein, da frokostsalen var veldig langt unna. Føltes som et vandrerhjem i frokostsalen, dårlig utvalg av mat og noe så ikke appetittelig ut. Rommet var helt topp, baderom og senger likedan. Så det veide litt opp.

Romtips: Ikke nok ledig gratis parkering, så den ene natta endte med ca 180kr i parkering
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 730Anna
Anmeldt 16. august 2021

Styr unna rom i 2 etg ut mot gaten, da slipper du å sove mye den natten. Be om de nyopp pussede rommene i 4 etg rommene. De var meget komfortable. Meget hyggelig betjening. Ligger meget sentralt til i byen med gangavstand til det du trenger.

Romtips: Be om rom i 4 etg
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, PerH525
Anmeldt 9. august 2021

Anbefaler ikke dette hotellet da man kan havne på et av de gamle rommene på hotellet. De er veldig dårlige, og minner mest om en møblert sliten glattcelle med slitent bad.

Manglet også kaffekopper på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, aleksanderl448
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening, deilig frokost, fine rom. I suiten på toppen var det svært god lydisolering ut til gaten. Innad var det imidlertid svært lytt, hørtes ut som de på naborommet var på mitt rom. Hørte også de i underetasjen usedvanlig godt.

Takk, Fjellturdame
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Trivelig sentralt beliggende hotell. Nyoppussede flotte rom med gode senger. Perfekt gangavstand hvis man skal ned Telemarkskanalen. Hyggelig hjelpsom personale. Deilig frokost. Stilt og rolig hotell.

2  Takk, Flygel