Priceline
Expedia.comUSD 180
eDreams
ZenHotels.comUSD 181
Anmeldt 12. juli 2022 via mobile enheter

Hyggelige rom og nyopppusset bad. Grei seng men måtte be om ekstra puter og hente kaffepads til kaffemaskin selv. Trangt i korridorer og kun en liten heis - ble litt kamp om den

Pussig sammensatt og lite frokostutvalg, manglet fersk juice. Ble ikke inspirert til å spise mye. Frokost er viktig for meg på hotell og derfor trekker det ned helheten.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, annebergeb
Anmeldt 27. juni 2022 via mobile enheter

Hyggelig motagelse og betjening. Rene rom og god frokost. Vårt rom hadde kjøleskap og vannkoker med kaffepulver og te poser. Ren dusj og toalett. Hotellet har sentral beliggenhet med gangavstand til både jernbane og attraksjoner.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Lutifax
Anmeldt 17. juni 2022

Fine rom. Hyggelige lokaler. Hyggelige omgivelser. Hyggelig personale. En innvending må dog gis: Personalet hadde litt problem med å servere varm nok hovedrett (felles meny) til alle i gruppen vår (24 stk.). Men maten var god. Frokostbuffeten fortreffelig.
Inn- og utsjekking gikk raskt og greit. Alt i alt et svært hyggelig weekend-opphold.

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 48roye
Anmeldt 27. april 2022 via mobile enheter

Flott hotell med fine rom, god frokost og super hyggelige ansatte. Eneste negative var at det var få parkeringsplasser og man ender dermed med å betale parkering i tillegg til et allerede dyrt hotellrom.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, krisi682
Anmeldt 16. november 2021

Grunnet oppgradering av hotellet var handicapinngang litt trøblete å finne, men det gikk fint. Mottakelsen i resepsjonen var barehelt flott, blid, hyggelig og til overmål serviceinnstilt ung dame. Vi følte oss ivaretatt med en gang. Værelset var flott, rent og fint. Frokost buffeten var nok litt mindre en vi er vant til på Thonhoteller, men fullstendig god nok for oss. Et minus at det er tomt for juice 15 minitter etter at frokosten åpnet, med fire personer i resturangen. Småtterier, men det betyr noe i helhetsbedømmelsen. Alt i alt gir vi terningkast 5+, og det kun på grunn av den gode mottakelsen vi fikk i resepsjonen.

Romtips: Vi hadde rom 338 mot en bakgård, hørte ikke trafikk eller annen støy, selv med åpne vinduer om natten.
Dato for oppholdet: november 2021
Takk, 779reidarl