Priceline
EtripUSD 152
HurbUSD 157
ZenHotels.com
Anmeldt 26. juni 2021

Det er ikke en do eller tv. Alt man hører er biler på natta!!!!!!!! Gangene lokkter rar. Det er ikke do på meste parten av romene men de det var på var det dører som ikke fungerer. Det er det værste hotellet noen sine!!!!!!!!!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Eskil12
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Hotell i sentrum av Skien. God enkel standard. Rent, og ryddig.
God frokost med de viktigste tingene.
Fantastisk service, utrolig imøtekommende og hjelpsomme ansatte.
Her skal vi bo neste gang vi er i Skien.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 483jenst