Booking.comUSD 110
TripadvisorUSD 110
FindHotel
Anmeldt 31. juli 2021

Herlig lite hotell i sentrum av Skien. Meget fornuftig pris. Med andre ord får man mye for pengene ved å bo på Henriks. Relativt nyoppusset og med veldig trivelig betjening. Resepsjonen stenger tidlig, men man kommer uansett inn. Enkel og god frokost. Godt med parkeringsplasser i tilknytning til hotellet. Anbefales som et meget godt alternativ til andre og dyre hoteller

Romtips: Best med rom vekk fra hovedgaten
Takk, pah1962
Anmeldt 19. juli 2021

Bodde her sommer 2021. Grei pris og det var parkering ved hotellet. Rommet var ikke klart til innsjekk kl.15.00. Gode senger, men ganske nedslitte rom . Ingen aircondition så vi måtte ha opne vindu og det var mye støy fra trafikk hele natta. Frokostbuffe var kjip, kun det mest nødvendige, så vi kjøpte heller frokost på Thon hotellet like ved. Kommer nok ikke tilbake hit.

Takk, 337sirim
Anmeldt 26. juni 2021

Det er ikke en do eller tv. Alt man hører er biler på natta!!!!!!!! Gangene lokkter rar. Det er ikke do på meste parten av romene men de det var på var det dører som ikke fungerer. Det er det værste hotellet noen sine!!!!!!!!!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Eskil12
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Hotell i sentrum av Skien. God enkel standard. Rent, og ryddig.
God frokost med de viktigste tingene.
Fantastisk service, utrolig imøtekommende og hjelpsomme ansatte.
Her skal vi bo neste gang vi er i Skien.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 483jenst