“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Afy Bar And Restaurant

Afy Bar And Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Kan anbefales. Her får du et rikt utvalg av vegetarretter som spises med injera. God service!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Kristin S
AFY habesha food restaurant, Eier på Afy Bar And Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Hjertelig takk for din Feedback og alle dere valgte oss. Det gjør oss veldig glad og vi er veldig glad at maten smakte.
Hilsen alle oss på AFY ❤️

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk deilig mat, flotte lokaler og ikke minst: Hyggelig servitør.
Ny mat for oss, men dette ga mersmak og vi kommer garantert igjen.

1  Takk, Gudfaren
AFY habesha food restaurant, Eier på Afy Bar And Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei
Tusen takk for din Feedback og alle de flotte ord. Det gjør oss veldig glad og vi er veldig glad at maten smakte.
Velkommen igjen.
Hilsen alle oss på AFY❤️

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Maten er eksellent, mange smaker, og vel tilrettelagt, god vin! God musikk, stemning og imøtekommenhet. Herlig sted.

2  Takk, Midtiblinken
AFY habesha food restaurant, Eier på Afy Bar And Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hei og tusen hjertelig takk for din hyggelige ord. Det inspirerer oss virkelig, Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Denne restauranten må du bare prøve! Tradisjonelle etiopisk/eritreiske retter. Meget hyggelig betjening. Noen retter justeres i styrke tilpasset norske følsomme ganer ;-)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jo-og-co
AFY habesha food restaurant, Eier på Afy Bar And Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Vi er veldig glad at maten smakte. Vi ønsker dere velkommen igjen.
Hilsen alle oss på AFY ❤️

Anmeldt 1. juni 2021

Bestilte Tibs med lammekjøtt til take away. Utrolig hyggelig og bra service og fin atmosfære. Maten va fresh, syrlig og helt perfekt krydret for noen som meg som blir lit nervøs over "norsk medium+ sterk" mat. Kommer definitivt reservere bord og spise i restauranten snart og prøve noen andre retter.

Takk, Kristina S
AFY habesha food restaurant, Eier på Afy Bar And Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er veldig glad for at maten smakte
Velkommen tilbake

Reisende som så på Afy Bar And Restaurant, så også på

Har du vært i Afy Bar And Restaurant? Del dine erfaringer!