“Alltid mye folk? ”
Anmeldelse av Klosterstua Kafe

Klosterstua Kafe
Vurdert som nr. 22 av 56 Restauranter i Skien
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Ja hvorfor det? Tja? Jo fordi de er veldig hyggelig betjening, gode måltider som er innbydende og nydelige kaker! Og at det er like bra gang etter gang.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kai T

Anmeldt 28. april 2019

Har igjen vært en tur på kjøpesenteret Herkules.Kjøpesenterets beste kafe Klosterstua må vi selvfølgelig innom.Godt hjemmelaget bakvek,god kaffe.Og alltid hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Pero391
Anmeldt 23. april 2018

Igjen vært en tur på kjøpesenteret Herkules,og Klosterstua Kafe.Alltid hyggelig betjening,ryddig og pent.God mat,og Skiens beste kaffe.Et absolutt høydepunkt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Pero391
Anmeldt 6. mars 2018

Vi kan trygt anbefale Klosterstua på Herkules. Vi møter alltid en hyggelig betjening og får alltid en god service. De har en variert lunch meny. Spesielt deres vegetariske supper er smakfulle. Anbefales ! Alle deres kaker er hjemmelagde og smaker nydelig.
Det kan være litt fullt ved lunchtider, men ta en runde på kjøpesenteret og kom tilbake.
Vi kommer igjen snart.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Olav_10
Anmeldt 25. januar 2018

Innerst på senteret.
Hyggeli møblering, alltid veldig hyggelig betjening, topp kaffe,- og det hjemmelagete:
En lang rekke rikelig og supre salater, kjempegode overdådige ferske baguetter, paier og smørbrød,- og ikke å forglemme et kaketilbud du sjeldent set maken til!!!!!!
Ta deg tid og nyt !!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, bccultur

Reisende som så på Klosterstua Kafe, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Klosterstua Kafe? Del dine erfaringer!