“Supert måltid”
Anmeldelse av Henrik & Kompani

Henrik & Kompani
Vurdert som nr. 22 av 52 Restauranter i Skien
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk god hjelp av en hyggelig og morsom servitør som var så ærlig at han sa fra at en av forrettene var veldig mektig. Han skjønte at kunden ville ha mer glede av en forrett som ikke fyller magen før hovedretten. For første gang valgte fire damer samme hovedretten. Det ble and med potetkokretter og flotte grønnsaker. Kjøttet var utrolig mørt og velsmakende. Et veldig godt matminne!

Takk, BrittB310

Anmeldt 2. desember 2014

Dette er en delikat og koselig restaurant,med ypperlig mat og hyggelig betjening. Dette er en av restaurantene jeg liker best i Skien

Dato for besøk: juni 2014
Takk, eb482014
Anmeldt 25. mai 2014 via mobile enheter

Meget bra!
Perfekt kaffe late!
Flink servitør og god mat!
MYE kylling i kylling salaten trekker opp!
Dette er et BRA sted å gå ut å spise!
Er servitøren på dette stedet blid blir det alltid bra!
For maten her ER god!
Var noe på menyen de ikke hadde. Men ok!

Takk, iidar J
Anmeldt 13. mars 2014

Jeg spiste reinsdyrfilet og venninna mi biff. Ingen av oss var fornøyd med maten. Seigt kjøtt, lite smak. Ingenting som fristet til gjentakelse. Lokalet er heller ikke særlig innbydende, ukoselig stemning og harde stoler.

Dato for besøk: desember 2013
    • Atmosfære
Takk, siljer2013
Anmeldt 8. november 2013

Restauranten ligger i Skiens konserthus og vi pleier å spise her før vi drar på konsert eller revy i Ibsenhuset. Prisene er kanskje noe over gjennomsnittet, men det er verdt å betale for den utsøkte maten de serverer her. Kelnerne er oppmerksomme og raske og restauranten har en god atmosfære. Vi har som sagt vært her mangfoldige ganger og det har vi tenkt å fortsette med i fremtiden. Bare prøv, du vil ikke angre!

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
Takk, Annelise B

Reisende som så på Henrik & Kompani, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Henrik & Kompani? Del dine erfaringer!