“Nydelig Tapas ledsaget av en perfekt Aperol”
Anmeldelse av Henrik & Kompani

Henrik & Kompani
Vurdert som nr. 19 av 50 Restauranter i Skien
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi dumpet tilfeldig borti Henrik og kompani og nøt et deilig tapasbrett med deilig ferskt brød og en perfekt blandet Aperol Spritz. Deilig uteplass i solen. Må høyere opp på listen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, JensChristian70

Anmeldt 2. mars 2020

Veldig behagelig, rolig atmosfære. Ble møtt av pent dekket bord. Vi valgte villsvin og fikk en aldeles nydelig rett med mørt kjøtt, deilige grønnskare, potetmos og saus. Rolig, flink servitør.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Spiste middag her før show. Nydelig skrei middag og vin som passet til. Veldig hyggelig serverings dame. Synd vi ikke har en sånn restaurant i Porsgrunn. Kan anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ASUS 7 Stub App Tablet
1  Takk, 815lailab
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk god hjelp av en hyggelig og morsom servitør som var så ærlig at han sa fra at en av forrettene var veldig mektig. Han skjønte at kunden ville ha mer glede av en forrett som ikke fyller magen før hovedretten. For første gang valgte fire damer samme hovedretten. Det ble and med potetkokretter og flotte grønnsaker. Kjøttet var utrolig mørt og velsmakende. Et veldig godt matminne!

Takk, BrittB310
Anmeldt 2. desember 2014

Dette er en delikat og koselig restaurant,med ypperlig mat og hyggelig betjening. Dette er en av restaurantene jeg liker best i Skien

Dato for besøk: juni 2014
Takk, eb482014

Reisende som så på Henrik & Kompani, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Henrik & Kompani? Del dine erfaringer!