“Fint lokale”
Anmeldelse av Henrik & Kompani

Henrik & Kompani
Vurdert som nr. 17 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Fint og innbydende lokale. Nydelig brød som velkomst. Veldig god forrett. Bestilte scampi med tilbehør, veldig bra. Middag var en nedtur. Bestilte medium biff, og min mann medium minus. Begge var stekt ihjel. Tørt og kjedelig. Poteter/chips ikke gode, stekt sopp….tørt det også. Så maten Var overraskende dårlig. Kaffe var kald. Vin var god. Hadde vært et supert besøk, men kokken må de gjøre noe med.

1  Takk, BeritB1964

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse i kveld med en tre retters meny på Henrik & Kompani.
Mozzarella salat til forrett, torsk til hovedrett servert med fargerikt tilbehør dandert lekkert på tallerkenen. Smaken av torsken, hollandaisesausen og grønnsakene var utsøkt! Til dessert var det sjokolade fondant. Siden jeg har cøliaki fikk jeg i stedet servert nydelig ost og oliven som absolutt kan anbefales.
Vi anbefaler et besøk på denne restauranten om du skal ut å spise i Skien.

Takk, 402gunnheidik
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi dumpet tilfeldig borti Henrik og kompani og nøt et deilig tapasbrett med deilig ferskt brød og en perfekt blandet Aperol Spritz. Deilig uteplass i solen. Må høyere opp på listen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, JensChristian70
Anmeldt 2. mars 2020

Veldig behagelig, rolig atmosfære. Ble møtt av pent dekket bord. Vi valgte villsvin og fikk en aldeles nydelig rett med mørt kjøtt, deilige grønnskare, potetmos og saus. Rolig, flink servitør.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Spiste middag her før show. Nydelig skrei middag og vin som passet til. Veldig hyggelig serverings dame. Synd vi ikke har en sånn restaurant i Porsgrunn. Kan anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ASUS 7 Stub App Tablet
1  Takk, 815lailab

Reisende som så på Henrik & Kompani, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Henrik & Kompani? Del dine erfaringer!