“Pizzabudet uten pizza”
Anmeldelse av Peppes Pizza - Skien

Peppes Pizza - Skien
Vurdert som nr. 40 av 56 Restauranter i Skien
Anmeldt 14. januar 2019

Besøkte dette stedet på Herkules med samboer og et barnebarn som hadde bursdag. Vi tok en pizzabuffet for enkelthets skyld, og startet med drikke. Restauranten var halvfull, så ble overrasket da det var kun 2 enkle pizzastykke igjen på buffetbordet.. Etter litt venting kom det 2 hele pizzaer til, og vi fikk forsynt oss, sammen med flere andre. Smak og konsistens var ikke overbevisende dessverre. Vi fikk forsynt oss med ett stykke til hver, så var det tomt igjen. Flere gjester kom, men ingen pizza. Folk stod og ventet, 1 pizza kom etterhvert,men selvfølgelig ikke nok til alle. Vi ventet og speidet, men intet skjedde, så vi ville gå. Gikk for å betale, stod en kar i kassa- men han hadde ikke oversikten, måtte vente på en jente. Hun kom, men måtte da taste inn en bestilling fra kunde før jeg fikk betale. Tydelig ikke nok folk på jobb, folk med lite erfaring og dårlig produkt på matopplevelse. Blir nok siste besøk

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, SveinArneB

Anmeldt 10. desember 2018

Vi spiste middag her på lørdagen. Vi hadde en hyggelig servitrise. Hun var veldig barnevennlig og ville gjerne høre på hva sønnen vår hadde å si og vise.
Pizzaen var kjempe god og godt stekt.

Takk, AST81
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi var der fredags ettermiddag. Vi hadde pizzabuffe til en god pris. Variert og rykende varm pizza hele tiden. Betjeningen var høflige.

Takk, 894hannes
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Var en gjeng på ni stk. Vi spiste pizzabuffe. God pizza og rykende fersk.god service kan anbefales. Kommer igjen.

Takk, 894hannes
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på denne Peppes-restauranten tre ganger på to uker og har dermed fått en del inntrykk.

Det er forholdsvis god plass og sjelden problemer med å få sitteplass. Betjeningen er hyggelig og maten er helt i tråd med standarden til Peppes Pizza-kjeden.

Restauranten ligger i tilknytning til storsenteret Herkules med gode parkeringsmuligheter samt god bussforbindelse til både Skien og Porsgrunn sentrum/kollektivterminal.

Det som trekker ned scoren er at det tar forholdsvis lang tid fra man blir tildelt et bord før det blir tatt bestilling. Når man har bestilt tar det unormalt lang tid å få drikke. Hadde dette gått litt fortere så hadde det blitt flere poeng.

Takk, Henrik P

Reisende som så på Peppes Pizza - Skien, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Peppes Pizza - Skien? Del dine erfaringer!