“Nydelig indisk!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har aldri(!) spist indisk før i hele mitt noen- og-førti-årige liv.. Dette var SVÆRT bra!! Nydelig mat og god service. Dette stedet kan anbefales på det varmeste og skal snart prøves igjen!

1  Takk, glennis38

Anmeldt 15. september 2018

Var her med kjæresten og guttungen. Utrolig god mat, høflig betjening og vi kommer nok tilbake hit :)

Takk, airbourne7
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte butter chicken, som jeg ofte pleier å spise når jeg er på indisk restaurant. Da retten kom på bordet så den veldig bra ut, og varsellampene begynte å blinke.

Kyllingen var åpenbart grillet, da den hadde hull fra grillspyd, og smakte av kvalmende allround-marinade. Sausen var for det meste fløte, og det var absolutt ingenting av denne retten som smakte hverken indisk eller godt.

Som om ikke det var nok, så serverte de risen med sprøstekt løk på toppen. Denne var selvfølgelig blitt myk og ekkel, som følge av dampen fra risen.

Når maten er så dårlig, og lokalet og betjeningen er gjennomsnittlig minus, da blir det dessverre bunnkarakter.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 918kristofferp
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Kjempegod indisk mat. Store porsjoner. Hyggelige lokaler! Kan være litt kaldt inne på de kaldeste vinterdagene. Hyggelig betjening. Enkelt med parkering.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 153ingerw
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og rause porsjoner :-) Det kan være litt kaldt i lokalet vinterstid - så ta en ekstra jakke hvis du er i tvil om du er godt nok kledd. Eller be om en varmevifte - det har vi faktisk fått flere ganger uten å måtte spørre om det :) Anbefaler mango- eller butterchicken. Gode greier!

Ps: dessertene er kanskje ikke helt michelin-nivå. Men middagsporsjonene er så store at jeg aldri orker dessert uansett :) :)

Dato for besøk: august 2017
Takk, 153ingerw

Reisende som så på New Agra, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i New Agra? Del dine erfaringer!