“EKSTREM VENTETID”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Etter 60 min hadde vi fått 3 av 5 bestilte drikke, og ingen ting mer. Da gikkk vi...

Nabobordet fikk drikke etter 5 min, så de har ikke mye kontroll på hvem som har bestilte hva og når.

Takeaway gikk ut i jevn strøm, mens gjestene som hadde møtt opp selv ikke ble prioritert

Takk, knuterikb2015

Anmeldt 10. januar 2020

Vi var 3 stykker og bestilte forskjellige menyer. Alt smakte veldig godt og det tok ikke lang tid å få maten. Hyggelig betjening og helt ok prisnivå.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 685Rolf
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Ja som alltid så er det god mat her, ikke noe eksepsjonelt men veldig gode smaker og har aldri blitt skuffet når vi har vært her de leverer vær gang

Dato for besøk: januar 2020
Takk, p_l_242
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

En av de beste indiske måltider jeg har spist i Norge. Maten smakte som den var laget av et kjøkken som vet hva god euro-indisk mat skal smake.
God service fra hyggelig servitør.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 665ketilb
Anmeldt 3. september 2019

Vi bestilte mat gjennom Just-Eat.no. Maten var ferdig til tett tid og servicen var upåklagelig da vi hentet maten. Synes det var helt greit å måtte hente selv. Vi bestilte 4 retter og alle rettene var helt nydelige.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, JoriH5

Reisende som så på New Agra, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i New Agra? Del dine erfaringer!