“Så bra som man kan forvente”
Anmeldelse av New Agra

New Agra
Vurdert som nr. 9 av 49 Restauranter i Skien
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi har vært på mange indiske restauranter rundt i verden, siden erfaringen som oftest er positive. Det var tilfellet også her. Noe distansert, men likevel hyggelig, service. Måten kom raskt og i henhold til bestilling. Alle var fornøyd med maten. Helt OK lokale, selv om det manglet litt sjarm. Absolutt et sted vi kan anbefale

Dato for besøk: august 2020
Takk, eirhaa

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig besøk med utsøkt mat og god service.
Bestilte Tikka Masala og Butter Chicken som begge smakte helt upåklagelig, og det ble også servert barnemenyer som det var meget god kvalitet på.
Meget godt måltid til rimelige priser, kan definitivt anbefales.

Takk, pauKai
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Etter 60 min hadde vi fått 3 av 5 bestilte drikke, og ingen ting mer. Da gikkk vi...

Nabobordet fikk drikke etter 5 min, så de har ikke mye kontroll på hvem som har bestilte hva og når.

Takeaway gikk ut i jevn strøm, mens gjestene som hadde møtt opp selv ikke ble prioritert

Takk, knuterikb2015
Anmeldt 10. januar 2020

Vi var 3 stykker og bestilte forskjellige menyer. Alt smakte veldig godt og det tok ikke lang tid å få maten. Hyggelig betjening og helt ok prisnivå.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 685Rolf
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Ja som alltid så er det god mat her, ikke noe eksepsjonelt men veldig gode smaker og har aldri blitt skuffet når vi har vært her de leverer vær gang

Dato for besøk: januar 2020
Takk, p_l_242

Reisende som så på New Agra, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i New Agra? Del dine erfaringer!