“Takeaway”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Helt håpløst dårlig. Når vi kommer for å hente mat. Får vi beskjed om at de ikke hadde retten vi hadde bestilt. Men at de hadde begynt å lage en helt annen vegetarett

Takk, Venture777231

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi har vært på mange indiske restauranter rundt i verden, siden erfaringen som oftest er positive. Det var tilfellet også her. Noe distansert, men likevel hyggelig, service. Måten kom raskt og i henhold til bestilling. Alle var fornøyd med maten. Helt OK lokale, selv om det manglet litt sjarm. Absolutt et sted vi kan anbefale

Dato for besøk: august 2020
Takk, eirhaa
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig besøk med utsøkt mat og god service.
Bestilte Tikka Masala og Butter Chicken som begge smakte helt upåklagelig, og det ble også servert barnemenyer som det var meget god kvalitet på.
Meget godt måltid til rimelige priser, kan definitivt anbefales.

Takk, pauKai
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Etter 60 min hadde vi fått 3 av 5 bestilte drikke, og ingen ting mer. Da gikkk vi...

Nabobordet fikk drikke etter 5 min, så de har ikke mye kontroll på hvem som har bestilte hva og når.

Takeaway gikk ut i jevn strøm, mens gjestene som hadde møtt opp selv ikke ble prioritert

Takk, knuterikb2015
Anmeldt 10. januar 2020

Vi var 3 stykker og bestilte forskjellige menyer. Alt smakte veldig godt og det tok ikke lang tid å få maten. Hyggelig betjening og helt ok prisnivå.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 685Rolf

Reisende som så på New Agra, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i New Agra? Del dine erfaringer!