“Tapas for første gang på resturant”
Anmeldelse av La Bodega

La Bodega
Vurdert som nr. 2 av 56 Restauranter i Skien
Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Spansk inspirert restaurant, serverer fisk, kjøttretter, salater og tapas. Sommerstengt juli.
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Spiste tapas å var veldig fornøyd med både mat og de som jobbet der! Proffe og veldig hyggelig lite men koslig lokale

1  Takk, lisame1234

Anmeldt 19. oktober 2018

Vi bestilte take away.
Er kjempefornøyde. Deilige smaker av alle retter. Blåsjek i hvitvin, skampi piri piri,calamares. Himmelen.
Anbefaler.

Takk, remimikor
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Overraskende god tapas i hjertet av Skien. Vi var godt fornøyde med alle tapasrettene vi prøvde, og sangrian var også god.
Vi kommer tilbake!

1  Takk, Marie_Wiik
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kjempegod tapas, godt drikke og hyggelig service. Vil absolutt anbefale det til familier, par eller vennegjenger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Atle L
Anmeldt 9. september 2018

Den beste resturante i Skien, etter min mening. Ta turen selv å bedøm maten som består av div tapas retter og selvfølgelig ala karte, for ikke å snakke om en utrolig gode servicen. Bar å anbefale :-)

Takk, Jan-Ove_64

Reisende som så på La Bodega, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i La Bodega? Del dine erfaringer!