“God mat, ELENDIG service! ”
Anmeldelse av La Bodega

La Bodega
Vurdert som nr. 2 av 52 Restauranter i Skien
Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Spansk inspirert restaurant, serverer fisk, kjøttretter, salater og tapas. Sommerstengt juli.
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Maten er kjempe god, men når man føler man blir jaget ut av restauranten når man nettopp er ferdig med maten trekker dette VELDIG ned. Dumt å love bort bordet vårt til andre, før vi er ferdige med maten og drikka vår.

Takk, Christine N

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Spiste tapas å var veldig fornøyd med både mat og de som jobbet der! Proffe og veldig hyggelig lite men koslig lokale

1  Takk, lisame1234
Anmeldt 19. oktober 2018

Vi bestilte take away.
Er kjempefornøyde. Deilige smaker av alle retter. Blåsjek i hvitvin, skampi piri piri,calamares. Himmelen.
Anbefaler.

Takk, ReMiMiKo R
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Overraskende god tapas i hjertet av Skien. Vi var godt fornøyde med alle tapasrettene vi prøvde, og sangrian var også god.
Vi kommer tilbake!

1  Takk, Marie_Wiik
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kjempegod tapas, godt drikke og hyggelig service. Vil absolutt anbefale det til familier, par eller vennegjenger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Atle L

Reisende som så på La Bodega, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i La Bodega? Del dine erfaringer!