“Den beste tapasen!”

Vurdert som nr. 2 av 56 Restauranter i Skien
Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Spansk inspirert restaurant, serverer fisk, kjøttretter, salater og tapas. Sommerstengt juli.
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

La Bodega er at fantastisk spisested som anbefales på det varmeste! Nyyyydelig mat, topp stemning og fantastisk service! Tapasen er helt fantastisk!!!!!

1  Takk, glennis38

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening De kan virkelig tapas og er bedre enn flere av tapasrestaurantene vi har besøkt i Barcelona. Lammekjøttet var helt himmelsk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 809olas
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Maten er kjempe god, men når man føler man blir jaget ut av restauranten når man nettopp er ferdig med maten trekker dette VELDIG ned. Dumt å love bort bordet vårt til andre, før vi er ferdige med maten og drikka vår.

Takk, Christine N
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Spiste tapas å var veldig fornøyd med både mat og de som jobbet der! Proffe og veldig hyggelig lite men koslig lokale

1  Takk, lisame1234
Anmeldt 19. oktober 2018

Vi bestilte take away.
Er kjempefornøyde. Deilige smaker av alle retter. Blåsjek i hvitvin, skampi piri piri,calamares. Himmelen.
Anbefaler.

Takk, remimikor

Reisende som så på La Bodega, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i La Bodega? Del dine erfaringer!