“Alle våre store feiringer gjøres hos dere ❤️ De små også om jeg skal være ærlig”
Anmeldelse av La Bodega

La Bodega
Vurdert som nr. 2 av 53 Restauranter i Skien
Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Spansk inspirert restaurant, serverer fisk, kjøttretter, salater og tapas. Sommerstengt juli.
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

La bodega er uten tvil min favoritt Restaurant, kvaliteten på maten er upåklagelig og servicen likeså Jeg ELSKER TAPAS og dette er stedet så heldige vi er i Skien som har dere
Prisen er så absolutt også innenfor slik at det går ann og glede seg over mat fra dere ved flere anledninger ❤️ Tusen takk for mange flotte opplevelser og flere skal det bli ☺️

Takk, tinalO6248UG

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte tapas, 7 retter, det smakte nydelig. Vi storkoste oss. Hyggelig, imøtekommende og rask betjening. Vi anbefaler dette stedet.

Takk, Sidsel D
Anmeldt 11. juni 2021

Skuffet over besøket. Dårlig mat og dårlig service.
Vi spiste tapas som virker som det var varmet opp i mikroen. Vi klagde på maten til 3 servitører. De 2 første lo det vekk, den tredje sa vi burde ha bestilt en av hovedrettene istedenfor tapasen.
Personalet var dog veldig smilende.

Takk, susannahm289
Anmeldt 29. august 2020

Hyggelig restaurant. Rikholdig tapasmeny og flere gode hovedretter å velge mellom. Vi tok dagens tilbud, Mersmak meny, 3 retters meny til ca. 350 kr. Vi fikk da melon med serranoskinke, valgfri hovedrett og Crema Catalana. Da en i følge ikke spiste svinekjøtt var det helt uproblematisk å få byttet forrett til noe uten svinekjøtt. Maten var utrolig god og de ansatte veldig hyggelig. Absolutt et sted å anbefale.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Fson62
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Dette var like bra som i fjor!Koselige lokaler, hyggelig betjening. Rask servering. Og meget god mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, utpaaturer

Reisende som så på La Bodega, så også på

Skien, Skien kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i La Bodega? Del dine erfaringer!